آخرین اخبار

17. مرداد 1402 - 21:56   |   کد مطلب: 45769
مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان از برگزاری نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در همدان به مدت ۱۵ روز در استان در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید استان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، ناصر قوامی مشفق امروز در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با تبریک این روز و گرامیداشت شهدای رسانه به وجود ۱۸ شهید رسانه‌ای استان اشاره و اظهار کرد: در استان ۱۴ شهید رسانه‌ای و چهار شهید نیز در صداو سیما وجود دارد.

وی به برنامه‌های صورت گرفته در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا توسط بسیج رسانه استان اشاره و بیان کرد: امسال توفیق شد قبل از آغاز هفته خبرنگار سیر دیدار از خانواده شهدای رسانه استان اتفاق بیافتد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان از ایجاد دیوار نگاره شهدای رسانه استان در مجموعه فرهنگسرای رسانه و هنر توسط شهرداری خبر داد و گفت: این اقدام در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید استان و نمادی از قلم است تا یادبودی برای شهدای رسانه و ارزش قلم باشد.

وی به حضور و سخنرانی نمایندگان بسیج رسانه شهرستان‌های استان در تریبون‌های نماز جمعه طی هفته خبرنگار اشاره و بیان کرد: امیدواریم سالی یک بار این اتفاق بیافتد و همکاران به بیان مطالبات خود در پشت تریبون نماز جمعه بپردازند.

قوامی مشفق با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای صورت گرفته در راستای برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید استان، تصریح کرد: بنده عاجزانه از رسانه‌های استان خواهشمندم، برنامه‌هایی که در راستای کنگره برگزار می‌شود به خوبی پوشش دهند و قلم بزنند.

وی از برگزاری نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در همدان به مدت ۱۵ روز در استان در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید استان  خبر داد و بیان کرد: از رسانه‌ها تقاضامندم برای ایجاد فضای گفتمان انقلاب اسلامی و ایجاد انگیزه برای حضور در برنامه پوشش گسترده‌ای برای  این برنامه داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه جریان رسانه‌ای انقلاب دارای قدرت قوی است و دشمنان را در جنگ رسانه‌ای در رسیدن به اهداف ناکام گذاشتند، یادآور شد: با وجود برداشت مسئولین که رسانه انقلاب اسلامی ضعیف است، در جنگ جهانی رسانه‌ای که  از سال گذشته تا به امروز اتفاق افتاده و دنیا دست به دست هم داده تا تمدن غرب و فحشاء را بزک کند جریان رسانه انقلاب اسلامی تمام تلاش خود رابه کار بست و دشمن در این حوزه موفق نشد که نشان دهنده قدرت در جبهه نظام انقلاب اسلامی در  تراز است که متاسفانه ما گا‌ها متوجه این قوت و قدرت در خود نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: قدرت جبهه رسانه‌ای و وحدت نسبت به انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب شکل نمی‌گیرد مگر در این جمع‌ها و دیدار‌های وحدت بخش؛ ما برای انقلاب اسلامی متفرق قلم می‌زنیم، اما وقتی پای درس اخلاق گرد هم می‌آییم مشترک با هم هدف‌هایی را دنبال می‌کنیم که وحدت آفرین است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal