آخرین اخبار

20. مرداد 1402 - 13:51   |   کد مطلب: 45792
امام جمعه اسدآباد نبود معاینه فنی را یکی از معضلاتی دانست که از تریبون نماز جمعه این شهر مطالبه شد و هنوز حل نشده است، گفت: دادستانی همدان و استانداری همدان نتوانستند این مشکل را حل کندد، زشت است به خدا، از مردم خجالت می‌کشیم، تا کی مردم باید تاوان کوتاهی مسئولان را پس بدهند.

به گزارش آوای سیدجمال،حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 20 مرداد در شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای و دوری از گناهان، گفت: امروز مالک اشتر به دم خیمه کفر رسیده و این چیزی است که وطن‌فروش‌ها، رسانه‌های معاند و سران غرب نه تنها به آن اغراق می‌کنند بلکه جیغ‌شان هم بلند شده که نفوذ غیرقابل انکار ایران به اماکن مهم دنیا زیاد شده است.

دشمن در جنگ شناختی به دنبال حقارت ایرانی است

امام جمعه اسدآباد گفت: چندی پیش 9 تن از نمایندگان مجلس آمریکا به دادستانی نامه نوشتند که برای جلوگیری از نفوذ ایران چه برنامه‌ای دارید، چکار کرده‌اید. البته سفیر سابق انگلیس در عربستان هم در مطلبی نوشته: ایران با نفوذ پیچیده‎‌ منطقه‌ای خود خواستار انقلابی در سطح جهان است و اینجاست که با جنگ شناختی وارد شده‌اند.

 

وی افزود: در جنگ شناختی دشمن به دنبال این است که یک ایرانی احساس بدبخت کند و از پیشرفت خود بی‌خبر باشد، وگرنه با این دست فرمانی که ایران دارد، دنیا را فتح خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام موحدی گفت: امروز در کشور مشکل داریم اما پیشرفت‌های ما خیره‌کننده است و دولت کارهای بزرگی را شروع کرده است.

 

 

مسئول انقلاب برای حل مسئله از حیثیتش مایه می‌گذارد

 

وی یکی از امر به معروف های مهم را امر به معروف مسئولان خواند و افزود: یکی از تریبون مهم که وظیفه دارد، مسئولان را امر به معروف کند، تریبون نماز جمعه است و مسئولی که به این تریبون و درخواست‌ها و مطالبات آن بی‌توجه باشد، سکولار است، وگرنه مسئول جمهوری اسلامی و انقلابی وقتی از این تریبون مطالبه‌ای می‌شود، تمام حیثیت خود را بر باد می‌دهد تا آن مسئله را حل کند.

کوتاهی دادسرای همدان در حل مشکل معاینه فنی اسدآباد

 

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: یکی از مشکلاتی که از این تریبون مطالبه شد، معاینه فنی بود، هنوز هم هنوز است، دادستانی همدان و استانداری همدان نتوانستند این مشکل را حل کنند، زشت است به خدا، از مردم خجالت می‌کشیم،  دو متقاضی هستند که اگر صلاحیت دارند، مجوز ایجاد معاینه فنی را به هر دو بدهید، اگر صلاحیت ندارند، کنارشان بگذارید و به شخص سوم مجوز دهید، تا کی مردم باید تاوان پس بدهند، این کوتاهی دادسرای همدان است، چندی پیش دادستان همدان قول داد که این مشکل را حل کند اما هنوز حل نشده.

آقای استاندار، سرمایه‌گذار میلیاردی برای ایجاد کارخانه فولاد و اشتغالزایی 2 هزار نفری دریاب
وی یکی از معضلات بزرگ در شهرستان را مشکل بیکاری جوانان خواند وافزود: یکی از ظرفیت‌های که می‌تواند در ایجاد اشتغال جوانان کمک کند، احیاء معادن از جمله معدن محمدآباد است،  یکی از شرکت‌های صنعتی توانمند کشوری حاضر است 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کند و زنجیره فولاد در شهرستان ایجاد و 2 هزار نفر اشتغال ایجاد کند.

معضل بیکاری اسدآباد را دریابید
حجت‌الاسلام موحدی ادامه داد: چندماه پیش این موضوع را به استاندار گفتیم که این سرمایه‌گذار را دریابید، نگذارید از دست برود، این فرصت است و طرح توجیهی آن نوشته، آماده و چند سال خاک می‌خورد، شما عجله ندارید اما جوان وقت بهاری کار و ازدواجش می‌گذرد، نوش دارو بعداز مرگ سهراب به چه دردی می‌خورد، الان کشور ما نیاز به اشتغالزایی دارد، آقای مسئولی که در استان نشسته و مسئله را حل نمی‌کنی، بگو باید چه کسی باید این مشکل را حل کند.

گندمکاران پول‌شان را می‌خواهند، دولت پاسخگو باش
وی مسئله دیگری از مطالبات مردم را پراخت پول گندم عنوان کرد و افزود: دولت اعلام کرده بود که پول گندم را زود پرداخت می‌کند، آقای دولت چرا پول گندمکاران نمی‌دهید؟ اگر توان پرداخت نداشتید چرا گندم را خریداری کردید؟  البته نماینده مجلس در تریبون مجلس مطالبه کردند و انتظار برای پیگیری بیشتر است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal