آخرین اخبار

20. مرداد 1402 - 14:03   |   کد مطلب: 45793
رئیس ستاد انتخابات استان همدان از پیش ثبت نام ۴۶۰ متقاضی شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان همدان تا پایان وقت ۱۹ مرداد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسن رضا نیا گفت: از این تعداد ۴۰۳ آقا و ۵۷ خانم متقاضی داوطلبی در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی، از استان همدان هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان افرود: در شهرستان همدان و فامنین ۱۷۴ نفر متقاضی انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی هستند. از این تعداد ۳۰ نفر خانم و ۱۴۴ نفر آقا هستند.

در شهرستان ملایر ۷۰ نفر متقاضی انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی هستند. از این تعداد ۷ نفر خانم و ۶۳ نفر آقا هستند.

در شهرستان نهاوند ۴۶ نفر متقاضی انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی هستند. از این تعداد ۶ نفر خانم و ۴۰ نفر آقا هستند.

در شهرستان اسدآباد ۳۵ نفر متقاضی انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی هستند، که همگی آقا هستند.

در شهرستان بهار و کبودراهنگ ۶۷ نفر متقاضی انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی هستند. از این تعداد ۶۴ نفر خانم و ۶۳ نفر آقا هستند.

در شهرستان تویسرکان ۳۲ نفر متقاضی انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی هستند. از این تعداد ۵ نفر خانم و ۲۷ نفر آقا هستند.

در شهرستان رزن و درگزین ۳۶ نفر متقاضی انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی هستند. از این تعداد ۵ نفر خانم و ۳۱ نفر آقا هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان از همه متقاضیان داوطلبی این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست تا در فرصت باقی مانده نسبت به انجام پیش ثبت نام اقدام کنند.

رضانیا تصریح کرد: این مهلت تمدید نخواهد شد و چنانچه متقاضی اقدام به پیش ثبت نام نکرده باشند، امکان ثبت‌نام نهایی در تاریخ ۲۷ مهر برای وی وجود ندارد.

با توجه به ابلاغ قانون اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌بایست از روز دوشنبه ۱۶ مرداد تا روز یک‌شنبه ۲۲ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۸ در مجموع به مدت هفت روز، از طریق پنجره واحد وزارت کشور به نشانی اینترنتی keshvar. moi. ir به لینک «ثبت درخواست متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» وارد و با تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز به شرح زیر در مهلت یاد شده، درخواست خود (پیش‌ثبت‌نام) را ثبت کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal