آخرین اخبار

21. مرداد 1402 - 20:26   |   کد مطلب: 45805
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: همزمان با اجرای نمایش فصل شیدایی در نمایشگاه بین‌المللی استان همدان، پیکر مطهر شهید گمنام در این نمایشگاه تدفین می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، ، سردار مجیدی در آیین افتتاحیه نمایش «فصل شیدایی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توفیقی شد یک بار دیگر دومین کنگره شهدا را با یاد و خاطره ۸ هزار شهید استان برگزار کنیم، اظهار کرد: در ستاد کنگره شهدا که متشکل از ۲۳ کمیته است ۲۰۰ عنوان برنامه، برنامه‌ریزی شده است که برخی از آن‌ها اجرا شده و برخی دیگر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در راستای کنگره یادواره‌های شهدای دانش آموز، شهدای دانشجو و جهادگر برگزار شده است، ابراز کرد: یکی از برنامه‌های اصلی کنگره اجرای نمایش «فصل شیدایی» است که گذری در تاریخ اسلام است و قله‌های اصلی تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و آمادگی ما برای حفظ نظام اسلامی را نمایش می‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه امشب اولین روز نمایش بسیار اثرگذار فرهنگی «فصل شیدایی» است، مطرح کرد: این برنامه به مدت ۱۵ شب برگزار می‌شود که هر شب حدود ۶ هزار نفر نمایش را می‌بینند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند بلیط نمایش را به صورت حضوری و غیر حضوری تهیه کنند، گفت: در حاشیه نمایش «فصل شیدایی» نمایشگاه عفاف و حجاب و توانمندی‌های نیروهای مسلح نیز برگزار شده است.

مجیدی ضمن تشکر از رسانه‌ها برای انعکاس این اثر فرهنگی بزرگ از مردم خواست برنامه‌ریزی کنند و طی این ۱۵ شب برای دیدن این نمایش شرکت کنند.

وی ادامه داد: برای انجام نمایش «فصل شیدایی» باید از فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) و مجموعه تیپ 32 تشکر کنیم که برای آماده سازی بسیار زحمت کشیدند و حجم کار مهندسی را برای نمایش انجام دادند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: پیش بینی ما این است که در نیمه دوم مهرماه همزمان با سالگرد شهید سردار «همدانی» اجلاسیه کنگره را داشته باشیم و از مقامات رده بالای کشوری در این برنامه دعوت کنیم.

وی با بیان اینکه چون کار بزرگی در حال اجرا است و تمام دستگاه‌های دولتی به عنوان روسای کمیته‌های کنگره مسئولیت دارند و در نمایشگاه هم نقش دارند، افزود: نیروهای مسلح هم پای کار آمده‌اند تا سهم خود را برای اجرای نمایشگاه داشته باشند.

سردار مجیدی با بیان اینکه انتظار می‌رود، بتوانیم فرهنگ جهاد و شهادت را که در این روزها مورد نیاز کشور است ترویج دهیم، عنوان کرد: در حاشیه اجرای نمایشگاه کار ماندگاری قرار است انجام شود و اثرگذار است؛ در  اواسط هفته آینده شهید گمنامی در نمایشگاه دفن خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هر کجا شهدا تدفین شدند برکت و اثرات بسیار معنوی دارد که امیدواریم این اثرات برای دراز مدت ماندگار باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از زحمات خبرنگاران گفت: خبرنگاران در ماموریت مختلفی که در کشور و استان ایجاد می‌شود بسیا زحمت می‌کشند و از اینکه در راستای کنگره توان گذاشتند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal