آخرین اخبار

23. مرداد 1402 - 0:22   |   کد مطلب: 45816
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان آخرین وضعیت و آمار پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان را اعلام کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسن رضانیا معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: در همه شهرهای استان رشد ثبت نام داشتیم و حضور جوانان نیز بسیار خوب بوده است.

وی افزود: رشد ۴۰ درصدی در آمار ثبت نام در استان همدان را داشته ایم که به نوع خود یک رکورد است. رضانیا افزود: تا امروز استقبال خوبی از پیش ثبت نام در کل استان شده است و رکورد خوبی ثبت شده است.

وی ادامه داد: ۷۳۰ نفر در کل استان پیش ثبت نام را انجام داده اند و بالای ۴۰ درصد از این تعداد را جوانان دارای شرایط ثبت نام تشکیل می دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: ۴۱۲ نفر از ثبت نامی‌ها جوانان و در رده سنی ۳۰ تا ۴۵ سال هستند.

وی بیان کرد: بانوان هم استقبال خوبی داشتند و ۹۰ نفر بانو در کل استان ثبت نامی داشتیم و در همه حوزه های انتخابیه استان بانوان ثبت نام کردند.

رضانیا اظهار داشت: این استقبال از پیش ثبت نام انشالله زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات است. معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: این امار تا روز پایانی است و ثبت نام تا ساعت ۱۸ امروز در سامانه ادامه دارد.

وی ادامه داد: استان همدان ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که به طور متوسط برای هر کرسی تا امروز ۹ نفر ثبت نام کرده است.

رضانیا بیان داشت: ۱۰۵ نفر با مدرک دکترا ثبت نام کرده اند و ۲۲ نفر دارای مدرک حوزوی هستند./عصر همدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal