آخرین اخبار

25. مرداد 1402 - 14:06   |   کد مطلب: 45844
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ما قدردان تلاش‌ها و لطفی که سال گذشته معلمان بازنشسته داشتند، هستیم و امیدواریم همچنان یاری کنند تا بر کمبود معلم در این استان غلبه شود!؟

به گزارش آوای سیدجمال، محمود نقوی از افزایش سهمیه استخدام معلم برای استان همدان با توجه به کمبود شدید نیروی انسانی در این استان خبر داد و گفت: اضافه تدریس سال گذشته ۴۲ هزار ساعت بوده که امسال به ۶۵ هزار ساعت خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه که طی هشت سال دولت قبل ۵ هزار نفر پرسنل از آموزش و پرورش همدان کم شده اما ۸۰ هزار نفر دانش‌آموز اضافه شده است، افزود: ۶ هزار شاغل و بازنشسته با هم باید اضافه تدریس بگیرند تا جبران تدریس شود.

نقوی ضمن تقاضا و خواهش از معلمانی که در شرف بازنشستگی هستند، اظهار داشت: خواهشمندم که بمانند و ادامه دهند چراکه به وجود آنها نیاز داریم.
 

وی با اعلام به اینکه در آزمون استخدامی سال گذشته ۴۵۷ نفر مجوز و سهمیه جذب نیرو داشتیم که ۳۸۵ نفر جذب و استخدام شدند، گفت: به دنبال جذب سهمیه بیشتر برای استخدام از طریق آزمون ماده ۲۸ هستیم و شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، باید سطح علمی خود را افزایش دهند تا ردیف استان همدان همچون سال‌های گذشته خالی نماند.

وی کمبود نیروی انسانی را چالش بزرگ آموزش و پرورش استان همدان دانست و ادامه داد: حدود ۴۵۰ کلاس در مدارس استان بیش از ۳۷۷ هزار دانش‌آموز دارد اما با این وجود کلاس بدون معلم نداریم.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal