آخرین اخبار

27. مرداد 1402 - 13:33   |   کد مطلب: 45857
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه مسئولی که جهادی کار نمی‌کند، باید کنار بکشد، گفت: رسانه‌ها در انتقاد کردن مراقب باشند، البته مسئولان هم از انتقاد نرنجید، خوب است هرجا انتقاد شد، رسانه را بپذیرید و توضیح بدهید و شفاف‌سازی کنید، برخی مسئولان ما کج‌سلیقگی می‌کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 27 مرداد شهر اسدآباد به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ اشاره کرد و گفت: دستگیری زنده یک تروریست، نشان افتخار ایران اسلامی است.

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر انجام کار جهادی، گفت: مسئولی که جهادی کار نمی‌کند، باید کنار بکشد، مسئول انقلابی، خستگی‌ناپذیر و جهادی باید بدود و تلاش کند.

 

وی با بیان اینکه بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولان فرق می‌کند و باید رسانه‌ها در انتقاد کردن مراقب باشند، افزود: البته مسئولان هم از انتقاد نرنجید، خوب است هرجا انتقاد شد، رسانه را بپذیرید و توضیح بدهید و شفاف‌سازی کنید، برخی مسئولان ما کج‌سلیقگی می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام موحدی ادامه داد: البته برخی رسانه‌های بی‌شناسنامه هم در بی‌انصافی دست شیطان را از پشت بسته‌اند، سیاه‌نمایی واقعا درست نیست. اینکه یک پیج بی‌شناسنامه مسئولان را لجن مال کند، این هنر نیست، لجن‌کشی است، مطالبه خوب است اما سیاه‌نمایی خوب نیست.

 

وی با اشاره به عملکرد دولت، گفت: 38 پزشک متخصص در شهرستان فعالیت دارند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal