آخرین اخبار

30. مرداد 1402 - 13:29   |   کد مطلب: 45886
امام جمعه مردم شهرستان اسدآباد با بیان اینکه دستگاه قضایی و دولت در اسدآباد باید برای رشد تولید و موانعی که بر سر راه آنان است، تلاش و کنند، گفت: رسانه و امر به معروف یک فرصت برای ماست که بگوید «در نرو» و اولین برکت آن برای خود مدیر است.

به گزارش لیلا نظری‌فرهودی، خبرنگار آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در شورای اداری شهرستان اسدآباد که با حضور معاون دادستان، مدیران ادارت و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به تغییراتی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: در این ستاد سپاه به عنوان جانشین و شخص ثالثی به عنوان دبیر انتخاب شده که باید این فریضه الهی را فرصت و به آن توجه کرد.

 

امام جمعه مردم شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ما حتی انتقاد رسانه به نماز جمعه را هم فرصت می‌دانیم و تلاش می‌کنیم از آن بهره ببریم، افزود: اولین برکت امر به معروف کردن به خود مدیر است و در واقع رسانه و امر به معروف یک فرصت برای ماست که بگوید «در نرو»

 

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه اربعین و فرصت دانستن مسیر عبور زائران از این شهرستان، گفت: باید خدمات‌دهی به زائران مناسب باشد و به مسائلی مانند سرویس بهدشتی و آب توجه ویژه‌تر شود.

 

حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه در گردنه اسدآباد اقداماتی انجام شده که متأسفانه راهداری برای اطلاع‌رسانی آن روزه سکوت گرفته، گفت: دولت توانمند است و باید از فرصت اربعین و عبور زائران آن، برای حل مشکلات این گردنه و شهرستان اقدام کند.

 

وی رسانه بار دیگر فرصت خواند و گفت:البته رسانه‌ها هم باید قسمت پر و خالی لیوان را با هم بینید.

 

امام جمعه مردم شهرستان اسدآباد با اشاره به موضع منابع طبیعی در یکی از روستاهای شهرستان، گفت: دستگاه قضایی و دولت در اسدآباد باید برای رشد تولید و موانعی که بر سر راه آنان است، تلاش و مشکلات را مرتفع کنند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal