آخرین اخبار

5. شهريور 1402 - 12:23   |   کد مطلب: 45951
رئیس ستاد خدمتگزاران اربعین در استان همدان از برپایی رسمی ۱۵۰ موکب رفت و برگشت در استان خبر داد و گفت: این موکب‌ها به زائران ۱۷ استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، سید رضا موسوی، امروز از برپایی موکب‌های اربعینی استان خبر داد و اظهار کرد: موکب‌های استان از روز گذشته به طور رسمی برپا شده و تا چند روز بعد از اربعین نیز برقرار است.

وی با اشاره به اینکه تا پیش از آغاز به کار رسمی موکب‌ها، ۳۰ هزار زائر در مسیر استان خدمت دریافت کردند افزود: ۱۵۰ موکب رفت و برگشت در استان برپا شده تا به زائران ۱۷ استان که از این مسیر عبور می‌کنند خدمت‌رسانی صورت گیرد.

رئیس ستاد خدمتگزاران اربعین در استان همدان خاطرنشان کرد: در هر موکب علاوه بر امکانات اسکان؛ سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام همچنین میان وعده در نظر گرفته شده اگرچه مباحثی چون نماز جماعت، برنامه‌های فرهنگی، پاسخ به شرعیات نیز در موکب‌ها برقرار است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه خدمات دیگری از جمله امداد خودرو و امداد درمانی همچنین خدمات مناسب حال زوار هم در موکب‌ها دیده شده است یادآور شد: موکب‌های خدمت‌رسان با فاصله مناسب از هم در سراسر مسیر استقرار پیدا کردند تا رفاه حال زوار تامین شود.

موسوی با بیان اینکه همه موکب‌ها بدون استثنا بر پایه کمک‌ها و نذورات مردمی برپا شده است  تصریح کرد: در مجموع هزینه پذیرایی و اسکان به عهده نذورات و همت مردمی تامین شده است.

وی در ادامه به ارائه خدماتی مثل آب، برق و گاز همین طور آمبولانس‌های اورژانس و هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: از دستگاه‌های اجرایی که در مباحثی همچون زیرساخت‌ها ورود کردند قدردانی می‌کنیم.

رئیس ستاد خدمتگزاران اربعین در استان همدان در پایان اضافه کرد: ممنون مردم استان همدان هستیم به ویژه که افتخار خادمی زائران اربعین حسینی را دارند./فارس

پایان پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal