آخرین اخبار

18. شهريور 1402 - 9:37   |   کد مطلب: 46007
کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری دوره تخصصی «سبک زندگی قرآنی» ویژه مدیران و مربیان مجموعه‌های فرهنگی قرآنی این شهرستان در تالار قرآن همدان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حمزه کماسی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با بیان اینکه اولین دوره سبک زندگی قرآنی به‌مدت یک روز به‌صورت کارگاهی برگزار می‌‌شود، گفت: این دوره ویژه مدیران و مربیان مجموعه‌های قرآنی فرهنگی و علاقه‌مندان با محوریت طب در قرآن، حقوق شهروندی در آیات و روایات و تفسیر موضوعی قرآن کریم برگزار می‌‌‌شود.

وی ادامه داد: این دوره با حضور سعید مهدوی از شهر قم، محقق و مبلغ تخصصی سبک زندگی اسلامی، رضا فرهادی، مدرس تفسیر قرآن و فاطمه الوان، مدرس دانشگاه و رئيس اندیشه‌ورز قرآنی شورای قرآنی استان همدان برگزار می‌شود که در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در  این دوره اعطا خواهد شد.

کماسی با بیان اینکه این دوره سوم مهرماه سال جاری در تالار قرآن همدان برگزار می‌شود، گفت: این دوره در راستای آشنایی مدیران، مربیان و علاقه‌مندان قرآنی با سبک زندگی قرآنی و ترویج آن در جامعه برگزار می‌شود و افراد تا ۲۶ شهریورماه جاری می‌توانند با مراجعه به لینک https://zarinp.al/۵۲۸۰۰۵ در این دوره ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal