آخرین اخبار

19. شهريور 1402 - 20:19   |   کد مطلب: 46018
دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان گفت: بعد از پشت سر گذاشتن بیماری منحوس کرونا، نخستین استانی هستیم که قرار است رویداد بزرگ و فرهنگی نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس در آن برگزار شود.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مهدی فرجی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع‌ مقدس در همدان اظهار کرد: جای خوشحالی است بعد از برگزاری نمایش بزرگ "فصل شیدایی" و رضایت‌مندی مردم، قرار است نمایشگاه بزرگ کتاب دفاع‌ مقدس را در راستای دومین کنگره ملی شهدا برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه طی هفت روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی همدان و اواسط مهرماه برپا خواهد شد که چهار روز از برپایی آن همزمان با اجلاسیه کنگره شهدا خواهد بود.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با اشاره به برگزاری چندین جلسه تخصصی پیرامون این رویداد بزرگ عنوان کرد: نیازمند هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی هستیم تا بعد از سه سال وقفه و در شرایطی که آخرین دوره این نمایشگاه در قم برگزار شد، این رویداد بزرگ ملی و فرهنگی را به بهترین شکل در همدان برپا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای ما بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است که در کنار اجلاسیه کنگره ۸ هزار شهید، یک رویداد متفاوت و بزرگ فرهنگی - ملی را با حضور ناشران مطرح و به بهترین شکل برگزار کنیم.

فرجی با بیان اینکه نگاه ستاد اجرایی کنگره شهدا بر این است که این رویداد فقط به یک نمایشگاه کتاب معطوف نباشد، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم برنامه‌های مختلفی مثل گروه سرود و تئاتر خیابانی را با همکاری اداره ارشاد برگزار کنیم.

وی گفت: امیدواریم مسئولان استان همچون برنامه فصل شیدایی که سنگ تمام گذاشتند، برای برگزاری آبرومندانه این رویداد هم پای کار بیایند.

مسئول دبیرخانه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان نیز اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی برای نمایشگاه کتاب دفاع‌ مقدس در نظر داریم که نیاز است دستگاه‌های اجرایی برای هرچه بهتر برگزاری این برنامه‌ها مشارکت کنند.

رسول کرمی بیان کرد: از سال گذشته درخواست برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع‌ مقدس در همدان را مطرح کرده بودیم که خوشبختانه با عنایت شهدا این رویداد فرهنگی با برگزاری دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همزمان شد.

وی با بیان اینکه دوره قبلی این نمایشگاه در استان قم برگزار شده بود، اضافه کرد: برای هرچه بهتر برگزاری این رویداد بزرگ و فرهنگی در استان به همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی نیاز است تا شاهد رقم خوردن روزهایی ماندگار در عرصه فرهنگی همدان باشیم.

مسئول دبیرخانه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان به ظرفیت مناسب اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها برای حضور پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی زیادی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده تا تنها به یک رویداد در حوزه کتاب خلاصه نشود.

وی با قدردانی از شهرداری همدان در راستای تبلیغات گسترده در نمایش فصل شیدایی عنوان کرد: امیدواریم شهرداری برای برگزاری باشکوه این رویداد هم مشارکت لازم را در حوزه تبلیغات و ایاب و ذهاب علاقمندان داشته باشد.

پایان پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal