آخرین اخبار

20. شهريور 1402 - 11:52   |   کد مطلب: 46028
امام جمعه اسدآباد در پیامی از خادمین زائرین اربعین ۱۴۰۲ برای پذیرایی بی‌نظیرشان از زوار حسینی قدردانی کرد.

به گزارش آوای سیدجمال،امام جمعه  شهرستان اسدآباد در پیامی از خادمین زائرین اربعین ۱۴۰۲ شهرستان  قدردانی کرد.

در ایان پیام آمده:

درود و ارادت خاضعانه محضرخادمان اهل بيت عصمت و طهارت علیهم السلام

با الطاف واسعه خداوند متعال مراسم راهپیمایی اربعین که به تعبیر مقام معظم رهبری(دامه‌توفیقاته) پرچم بلند حضرت سیدالشهداء علیه السلام و نشانه اراده پروردگار برای افراشته کردن پرچم اسلام اهل بیت است، با شکوه و عظیم در جوار اعتاب مقدس و بارگاه مطهر ائمه اطهار علیهم السلام در کشور عراق برگزار شد.

از همکاری و تلاش عاشورایی شما موکبداران ارجمند، خیرین گرامي، مسئولان ساعي و همکاران خدمت‌رسان به خیل زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در شهرستان اسدآباد تشکر نموده و مراتب سپاس و قدرداني خود را ابراز می‌نمايم.

اقدامات ارزشمند شما عزیزان در پاسداشت مراسم عظيم اربعين حسيني سال 1402فراموش نشدنی است و برایتان استجابت اين دعاي شريف(أَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَومَ الْوُرُودِ وَثَبِّتْ لِی قَدَمَ صِدْق عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَأَصْحابِ الْحُسَیْنِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ علیه السلام) را از درگاه باریتعالی مسئلت دارم. مطمئناً در این مسیر تعالی‌بخش مشکلات و مسائلی نیز بود که باعث رنجش گردید. به نوبه خود از مشكلات پیش‌آمده عذرخواهی نموده و مجدداً مراتب تقدیر و تشکر و قدردانی خود را محضر شما بزرگواران اعلام مي‌نمايم و بجاست سجده شکر به درگاه خداوند منان از بابت توفیق حضور پرشور و خدمتگراری بی شائبه و خالصانه شما بزرگواران به زائرین در این همایش معنوی به جا ‌آوریم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal