آخرین اخبار

21. شهريور 1402 - 7:01   |   کد مطلب: 46033
نویسنده کتاب کودک در اسدآباد با معرفی دو کتاب «دانه‌ی سیب» و «یک‌ روز ‌خوب»‌ از چاپ آن‌ها خبر داد و گفت: این کتاب‌ها که به صورت داستانی و برای سنین 7 تا 10 سال است، روانه بازار شدند.

فاطمه بگزاده در گفتگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، از چاپ دو کتاب خود با موضوع داستانی برای کودکان خبر داد و اظهار کرد: دو کتاب «دانه‌ی سیب» و «یک‌ روز ‌خوب»‌ توسط انتشارات فرهنگی بنیاد حضرت مهدی(عج) به چاپ رسیده و یک ماهی است که روانه بازار شده است.

 

نویسنده کتاب کودک در اسدآباد گفت: کتاب «دانه‌ی‌ سیب» داستانی کودکانه  شامل ۱۲ صفحه است که برای سنین ۷ تا 10 سال نگارش شده است.

وی با بیان اینکه کتاب «دانه‌ی سیب» داستان انتظار فرج امام‌زمان(عج) را به صورت غیر مستقیم برای کودک بیان می‌کند، افزود: در این داستان سختی‌های رویش یک ‌دانه در زیر، زمین به تصویر کشیده شده، دانه مسافت سختی، تاریکی، بی‌آبی را انتظار می‌کشد تا به رویش و دیدن خورشید و استشمام هوای تازه برسد، داستان دارد به کودک نشان می‌دهد که در انتظار فرج باید کوشا بود، باید در راه رسیدن به فرج، در زمینه انتظار کار کرد و دیگران را نیز تشویق به این کار کرد و نهایت صبوری را به کار برد.

بگزاده در خصوص کتاب دیگرش با عنوان «یک‌ روز ‌خوب»، گفت: در این داستان می‌خوانیم که کارهای هرچند کوچک، اما خوب، می‌تواند دل امام زمان(عج) را خوشحال کند. کودک می‌تواند با انجام‌ دادن این‌کارها دل امام را خشنود کند. قهرمان داستان کودکی به نام نرجس است که می‌خواهر برای تولد امام کادو بخرد. او به دنبال خرید و تهیه کادوی خوبی است، اما در خلال داستان می‌خوانیم که نرگس چطور با انجام یک‌سری کارهای کوچک بهترین کادو را به آقا می‌دهد.

 

وی افزود: کتاب «یک‌ روز ‌خوب» نیز دارای ۱۳ صفحه است که  برای کودکان سنین ۷ تا ۱۰ سال مورد بهره‌برداری است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal