آخرین اخبار

22. شهريور 1402 - 11:43   |   کد مطلب: 46044
دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان از دعوت میهمانان کشوری و لشکری برای حضور در اجلاسیه کنگره خبر داد و گفت: دومین اجلاسیه کنگره شهدا از ۱۶ مهرماه به مدت چهار شب در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال،  به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، وی به سرکشی از خانواده معظم شهدا و اهدای نشان سرو اشاره کرد و افزود: تلاش ما این است که بیشترین سرکشی‌ها قبل از برگزاری اجلاسیه کنگره و در جریان هفته دفاع‌مقدس انجام شود.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان به رژه خودرویی نیروهای مسلح در سطح استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در ایام کنگره، شهرستان‌ها نسبت به فضاسازی در محیط شهرستان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس یک روز قبل از اجلاسیه کنگره آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: برپایی غرفه‌های هنری و کارهای فرهنگی با محوریت موضوعاتی مثل کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، استکبارستیزی، سرودهای جمعی و … توسط دستگاه‌های اجرایی در خلال این نمایشگاه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه میهمانانی که در اجلاسیه شرکت خواهند کرد، از نمایشگاه کتاب نیز بازدید می‌کنند، اضافه کرد: دومین اجلاسیه کنگره شهدا در حالی از ۱۶ مهرماه به مدت چهار شب و بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن شهید سلیمانی برگزار خواهد شد که برای حضور در آن از فرماندهان سپاه، ارتش و فراجا دعوت شده و در حال رایزنی هستیم تا یکی از سران قوا، در اجلاسیه سخنرانی کنند.

فرجی با اشاره به اینکه نیاز است مدیریت شهری برای تبلیغات و فضاسازی شهر به صورت گسترده پای کار بیاید، گفت: در اجلاسیه و نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس همچون «فصل شیدایی» امیدواریم اقدامات به نحوی انجام شود که کاری بزرگ و ماندگار را رقم بزنیم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal