آخرین اخبار

24. شهريور 1402 - 13:06   |   کد مطلب: 46046
امام جمعه شهر اسدآباد یکی از برکات حیات امام رضا(ع) را رونق بخشی به مسئله عاشورا دانست، و گفت: جریانی به دنبال انحراف واقعه عاشورا بودند که امام رضا(ع) با تدابیر، درایت و تبیین و بیان حفظ حرمت‌های این واقعه، مانع به انحراف رفتن آن شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جنمعه ۲۴ شهریورماه این شهر، با تسلیت ایام حزن و اندوه آخر ماه صفر و قرار گرفتن در آستانه شهادت امام رضا(ع)، گفت: یکی از برکات حیات ایشان، رونق بخشی به مسئله عاشورا است، جریانی به دنبال انحراف واقعه عاشورا بودند که امام رضا(ع) با تدابیر، درایت و تبیین و بیان حفظ حرمت‌های این واقعه، مانع به انحراف رفتن آن شدند.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به زلزله در کشورهای لیبی و مراکش، گفت: ده‌ها هزار تن در این حادثه کشته شدند و خانه‌هایشان ویران شده، تنها کاری که از ما بر می‌آید برای آنان دعا کنیم.

 

وی با اشاره به دیدار جمعی از مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با رهبر انقلاب، تصریح کرد: ایشان فرمودند تحولی در جهان شاهد هستیم و آن تحول این است، آمریکایی که کدخدای دنیا شده بود، قدرتش را از دست داده، بیشتر کشورهای اروپایی که سلطه‌ داشتند، روز به روز سلطه‌گری‌شان رو به جمع شدن است، البته آن‌ها به دنبال ریختن زهر خود به کشورهای مسلمان و منطقه ایران هستند.

 

حجت‌الاسلام موحدی افزود: دشمن به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و بر هم زدن وحدت و اتحاد ملی است و اگر این وحدت بر هم زده شود، آسیب‌پذیر خواهیم بود، البته ملت هوشیار و با ولایت هستند و دشمن را می‌شناسند، غول آمریکا را در هم می‌شکنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal