آخرین اخبار

27. شهريور 1402 - 7:56   |   کد مطلب: 46073
نماینده آستانه اشرفیه و بند کیاشهر در مجلس ضمن قدردانی از قوه قضاییه در موضوع ساماندهی ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان این اقدام را گامی مهم برای افزایش عرضه و تقاضا و کنترل قیمت در بازار دانست و بر مقابله با ترک فعل مسئولان در این باره تأکید کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از میزان - طی هفته‌های گذشته و با دستور رئیس قوه قضاییه ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان به بزرگ‌ترین واحد تولید تخم مرغ کشور منتقل شد، این اقدام دستگاه قضا منجر به افزایش ۲۵ درصدی تولید بزرگترین واحد تولید تخم مرغ در کشور خواهد شد.

ابراهیم نجفی در گفت‌وگو با میزان، در این باره بیان کرد: واردکننده نهاده‌های دامی اگر بخواهد برای دریافت ارز ترجیحی نهاده‌ها را در گمرک نگه دارد زمان زیادی طول خواهد کشید و به همین دلیل گاهی نهاده خود را ترخیص کرده و بعد از آن ارز خود را دریافت می‌کنند، اما برخی توان ندارند و بار خود را تا دریافت ارز ترجیحی در گمرک نگه می‌دارد و این باعث از بین رفتن زمان مصرف نهاده می‌شود.

نماینده آستانه اشرفیه و بند کیاشهر در مجلس گفت: در برخی مواقع همچون ساماندهی ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان با ورود قوه قضاییه نهاده‌ها از گمرک آزاد می‌شوند و می‌توانند باعث افزایش عرضه و تقاضا و کنترل قیمت در بازار می‌شود.

نجفی ضمن انتقاد از ترک فعل برخی مدیران گفت: اقدام قوه قضاییه در ساماندهی ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان هشدار به مسئولان بود که اگر ترک فعلی داشته باشند برخورد قانونی با آن‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal