آخرین اخبار

31. شهريور 1402 - 13:30   |   کد مطلب: 46112
امام جمعه اسدآباد با اشاره به ماجرای نهاده‌های دامی در سیلوی این شهرستان و بلاتکلیفی آن‌گفت: زیبنده نبود وزیر جهاد در خصوص نهاد‌های دامی اینگونه پاسخ دهد و در پیگیری ما از مسئولان می‌گویند در حیطه اختیارات شهرستانی و استانی نیست، چه کسی پاسخگوست؟

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه شهریور امسال با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، گفت: اولاد صالح باقیات و صالحات است، البته به شرط آنکه رنگ الهی به خود بگیرد.

 

امام جمعه اسدآباد پرداخت زکات را برای تزکیه نفس و مال دانست و افزود: باید اولاد را در راه و مسیر خدا بسیج کرد.

 

وی در خطبه سیاسی این هفته نماز جمعه با قرائت دعای امام زمان(عج)، با اشاره به اینکه قرارگرفتن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع)، از برگزاری مراسمات عزاداری در شب و روز این ایام توسط هیأت‌های مذهبی خبر داد.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به ماجرای وجود نهاده‌های دامی در یکی از سیلوهای اسدآباد، خطاب به نماینده مجلس، گفت: رئیس دو قوه به این امر ورود کردند و سخنانی داشتند، وزیر جهاد کشاورزی هم در تویسرکان، از آلوده نبودن این نهاده‌ها سخن گفته، اما این شایسته دولت انقلابی نیست و وزرا دقت نظری داشته باشند، این زیبنده نبود که این انتقادها بشود اما وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی موضوع به این شهر نیاید، توقع می‌رفت شخصا ورود کنند، البته در پیگیری‌های ما می‌گویند که در حطیه اختیارات شهرستانی و استانی نیست، بنابراین باید مسئولان کشوری پاسخگو باشند.

 

وی بااشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و رشادت‌های مردم در طول این ایام، گفت: دفاع از خاک ارزشمند است اما دفاع رزمندگان تنها دفاع از خاک نبود، بلکه دفاع از هویت یک ملت بزرگ بود، در دفاع مقدس هویت ملی ایرانی ثابت شد و از ارزش‌ها دفاع شد.

 

حجت‌الاسلام موحدی یادآور شد: دشمن نتوانست یک وجب از خاک ایران را تصرف کند و این نشان از دفاع جانانه ملت بود.

 

وی پرچمدار دفاع مقدس را امام خمینی(ره) خواند و گفت: ایشان شخصا جنگ را فرماندهی کرد و نیروهای ایشان امت الهی بودند و با دلی پر از اعتماد و اعتقاد و توکل در جبهه‌های جنگ علیه باطل حاضر شدند و هویت حسینی خود را ثابت کردند.

 

امام جمعه اسدآباد بر ارزش‌گذاری نیروهای مسلح تأکید کرد و گفت: امروز با کمک این نیروها مقتدرانه مقابل دشمن ایستاده‌ایم.

وی بااشاره به حضور رئس جمهور دولت سیزدهم در سازمان ملل، گفت: او جانانه از ایران، منابع کشور دفاع کرد و مقتدرانه صهیونیست و استکبار را به چآلش کشاند و این قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal