آخرین اخبار

4. مهر 1402 - 12:13   |   کد مطلب: 46143
نماینده سابق اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:
ته فتنه آمریکایی صهیونیستی رذالت و خواری برای خودشان بود
نماینده سابق اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد سر جبهه مقاومت که ایران است، را بزنند اما با بیداری ملت کور خوانده‌، گفت: ته فتنه آمریکایی صهیونیستی ذلالت، رذالت و خواری برای آنان بود و برای کشور ما هم نه تنها یک درس بلکه با شناسایی میکروب و ویروس دشمن در این جنگ، کشور ما در برابر آن واکسینه شد.

اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال با اشاره به سالروز شکست فته آمریکا-صهیونیستی علیه ایران اسلامی، گفت: جنگ ترکیبی و موضوع فتنه‌انگیزی در مرگ مهسا امینی، یکی از سخت‌ترین، پیچیده‌ترین و با برنامه‌ترین اقدامات آمریکایی صهونیستی علیه ایران بود که آنان بر موج نارضایتی مردم سوار شدند و توطئه خود را علیه این کشور زودتر از موعد اجر کردند.

 

نماینده سابق اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته و نمی‌شناسند، ادامه داد: این ملت زیر بار ظلم و ستم آمریکایی و صهیونیستی نمی‌رود چرا که بیش از 40 سال خون شهید داده و زجر و رنج کشیده و بسیاری جانباز تقدیم آن است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ ترکیبی که هم نظامی و فرهنگی و هم اجتماعی و اقتصادی است، همزمان با پشتیبانی 24 ساعته رسانه‌ای و فضای مجازی حمله کرده، تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند سر جبهه مقاومت که ایران است را بزنند چرا که زدن دیگر اعضای جبهه مقاومت راحت‌تر است، اما با لطف خدا و بیداری و هوشیاری ملت کور خوانده‌اند.   

 

 
رنجبرزاده افزود: ایران اسلامی در این فتنه هم سربلند بیرون آمد و با همه سختی و ترفندهای دشمن که به کار بسته بودند و ناامنی ایجاد کنند، ملت در میدان ماند و مقاومت کرد و طراحی دشمن نقش بر آب شد.

 

وی با بیان اینکه دشمن خشنود شده بود که امسال بتوانند با توطئه‌ای به این نظام اسلامی ضربه بزنند که ملت هوشیار بود و آنان متوجه شدند که در یک مسیر سست حرکت کردند.

 

معاون امور اجتماعی سازمان نظام پزشکی کشور و نماینده سابق اسدآباد در مجلس با اشاره به شکوه حضور مردم در رویداد بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی امسال، گفت: این رویداد و حضور چندصد میلیونی مردم ایران اسلامی هم در آن، در خنثی‌سازی فتنه هم بی‌تأثیر نبود.

 

وی با بیان اینکه در بخش اقتصادی هم کشور ایران در حال رشد است، افزود: همبستگی و اتحاد ملت در این ایام در خنثی‌سازی فتنه اثربخش بود و به اعتقاد بنده جنگ ترکیبی آمریکایی صهیونیستی تهش ذلالت، رذالت و خواری برای آنان بود و این فتنه کاملاًبه ضرر آنان بود و البته برای کشورماهم یک درس بود و با شناسایی میکروب و ویروس دشمن در این جنگ، کشور ما در برابر آن واکسینه شد.

 

 

رنجبرزاده با قدردانی از مردم که به خوبی و درستی و با هوشیاری توطئه دشمن را شناختند و آنان را بر زمین زدند، افزود: شکست آمریکا در این فتنه، پیامی برای آنان دارد که کمتر خود را هزینه صهیونیستی بکند، البته آمریکا دست بردار این نوع هزینه کردن خود نیست و قدرت خود را به افول می‌برد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal