آخرین اخبار

5. مهر 1402 - 20:04   |   کد مطلب: 46158
نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد:
راهبرد امام(ره) در جنگ تحمیلی، مقاومت بود
نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه راهبردی که امام راحل در مقابله با ابرقدرت‌های جهان در جنگ تحمیلی انتخاب کرد، مقاومت بود، گفت: رزمندگان جان بر کف با ایستادگی و جانفشانی پیروزی را برای ما به ارمغان آوردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاکمان را از دست بدهیم.

به گزارش آوای سیدجمال، در راستای دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان، یادواره ۶۷ شهید دانش آموز شهرستان اسدآباد برگزار شد.

در این مراسم نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: با مرور تاریخ معاصر، شجاعت و فداکاری شهدا با رهبری امام راحل (ره) در دفاع مقدس برای همه ما اثبات می‌شود.

 

حجت الاسلام والسلمین غفاری افزود: شهریور سال ۱۳۲۰ که رضاشاه فرمانبردار کشور‌های استعمارگر و در زیر سلطه آنان قرار داشت، با وجود اینکه در جنگ جهانی دوم اعلام بی طرفی کرد، اما متفقین و طرف‌های درگیر جنگ جهانی دوم در مدت کمتر از یک هفته همه شهر‌های ایران را به اشغال خود درآوردند و ارتش و پادگان‌ها به تصرف دشمنان درآمد و حدود دو تا چهار میلیون ایرانی بر اثر قحطی و جنگ جان خود را از دست دادند.

 

او همچنین گفت: زمانیکه در شهریور ۱۳۵۹ صدام حسین به نمایندگی از ابرقدرت‌های جهان به کشورمان حمله کرد، راهبردی که امام راحل انتخاب کرد مقاومت بود و رزمندگان جان بر کف با ایستادگی و جانفشانی پیروزی را برای ما به ارمغان آوردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاکمان را از دست بدهیم. 

شهرستان اسدآباد ۶۷ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و شهید دانش آموز محمد رسول رضایی به عنوان شهید شاخص کشوری معرفی شده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal