آخرین اخبار

6. مهر 1402 - 9:15   |   کد مطلب: 46167
جمعی از خانواده‌های شهر اسدآباد به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسیر میدان دانشگاه به سمت جاده سلامت تا یادمان شهدای گمنام در پارک شهید مدنی(جنگلی) شهر اسدآباد را پیاده‌روی کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، صبح امروز همزمان با هفته دفاع مقدس و در آخرین روز از این هفته، همایش پیاده‌روی خانوادگی از مسیر میدان دانشگاه به سمت جاده سلامت تا یادمان شهدای گمنام در پارک شهید مدنی(جنگلی) شهر اسدآباد برگزار شد.

در این همایش که جمعی از مسئولان، مردم و ورزشکاران هم  حضور داشتند، فرماندار شهرستان اسدآباد به اهمیت ورزش همگانی و توسعه سلامت جسمی و روحی و تاثیرات آن در زندگی اجتماعی مردم اشاره کرد و گفت: بسترهای مناسبی برای نمود توسعه و ترویج ورزش همگانی در زادگاه سیدجمال به عنوان فرصت استثنایی وجود دارد.

حسین‌علی شرکائی پياده‌روی را يكي از مفيدترين، در دسترس‌ترين و كم‌هزينه‌ترين ورزش‌ها دانست و گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی با هدف ترويج فرهنگ ورزش در خانواده‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شهر اسدآباد با داشتن مردمی متدین و ارزشمند دارای جامعه ایی سالم است، افزود: مردم این شهر به مردمی نجیب و متدین شناخته شده‌اند و حضور آنان در این همایش نشان از شور نشاط و تعالی در بین خانواده‌ها دارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد بر نهادینه کردن ورزش از خانواده‌ها تأکید کرد و گفت: اگر خانواده‌های ورزش دوست و سالم داشته باشیم، نتیجه آن جامعه سالم و با نشاط است.

در پایان همایش به قید قرعه به شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal