آخرین اخبار

9. مهر 1402 - 8:46   |   کد مطلب: 46186
جانشین بسیج اقشار سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: دومین کنگره هشت هزار شهید استان در در چهار شب برگزاری، میزبان ۱۸ هزار نفر از مسوولان کشوری و استانی، همرزمان و خانواده های شهدا است.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ پاسدار احد امیری در جلسه شورای هماهنگی دومین کنگره ملّی هشت هزار شهید استان همدان اظهار داشت: حضور هزار و ۲۰۰ مهمان کشوری خارج از استان و شخصیت های کشوری و لشکری، همرزمان شهدا و خانواده های شهدا پیش بینی شده است و اعلام آمادگی ۴۰۰ نفر از همرزمان شهید همدانی و علاقه مندان این شهید برای شرکت در این کنگره بی نظیر است.

وی ادامه داد: اجلاسیه فاخر کنگره شهدا در چهار شب از ۱۶ تا ۱۹ مهرماه با حضور مهمانان متنوع و تاثیرگذار، نخبگان استان، مدیران تراز اول و بلند پایه و خاندان شهدا برگزار می شود.

جانشین بسیج اقشار سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در کنگره اول از وجود بزرگانی چون سردار شهید حاج "حسین همدانی" به‌عنوان رئیس کنگره و میدان‌دار این عرصه بهره می‌بردیم و در دوره دوم کنگره باعنوان تاریخ موثر دفاع مقدس که نقشه برجسته در جغرافیای شهدای همدان داشت از این شهید والامقام یاد می کنیم و از نصایح وی بهره مند می شویم.

سرهنگ پاسدار امیری با اشاره به اینکه ظرفیت های بی نظیری در حوزه های فرهنگی خدماتی پای کار آمدند افزود: تهیه و تامین ۸۰۰ جهیزیه برای محرومان، انجام هشت هزار خدمت جهادی، برگزاری سه هزار یادواره دانش آموزی و نقش ویژه آنها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری یادواره های دانشجویی، کارگری و ۶۰ یادواره شهرستانی تخصصی در این راستا اجرا شده است.

وی اظهار داشت: ۶۷ عنوان کتاب با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رونمایی شده و مقالات متعدد نیز نگاشته شده است.

جانشین بسیج اقشار سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در زمینه تولید محتوا سایت رسمی کنگره شهدا قدرتمند و پربازدید راه اندازی شد که اتفاقات این حوزه به صورت آنلاین بارگذاری و مردم از اقدامات کنگره مطلع شوند.

سرهنگ پاسدار امیری افزود: کار فاخر، نو و تاثیرگذار "فصل شیدایی" با ترکیب عالی از هنرمندان کشوری در محل نمایشگاه دائمی همدان با بازدید ۱۵۰ هزار نفر که عمده آنها قشر خاکستری جامعه بودند برگزار شد و تاثیر مستقیم و غیرمستقیم این اجرا در جامعه مشهود است که هر یک از افراد به‌عنوان سفیر فرهنگی میدان داری می‌کند و کل جمعیت استان در جریان این برنامه فاخر قرار گرفتند.

جانشین بسیج اقشار سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: در طرح جمع آوری اطلاعات از افراد تاثیرگذار و پیشکسوت دفاع مقدس دعوت شد و افراد جدیدی پای کار آمدند و خاطرات ناب و بی نظیر منتشر و مقرر شد که در قالب کتاب به دستاوردهای کنگره اضافه شود.

به گفته وی، اخبار رویدادهای دیدار دست‌اندرکاران کنگره با مقام معظم رهبری قبل از برگزاری کنگره در حال تدوین است و رسانه ای می‌شود که معرفی الگوهای ناب از استان مانند خانم دباغ، شهید نظری شهید امنیت با تاکیدات مقام معظم رهبری در دستور کار قرار دارد.

دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان در شانزدهم مهرماه سالجاری برگزار می شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal