آخرین اخبار

9. مهر 1402 - 12:29   |   کد مطلب: 46193
سرپرست شهرداری شهر اسدآباد از اصلاح شیب کانال فاضلاب بلوار شهدای این شهر بعداز بازدید دادستانی از آن کانال خبر داد.

حسن‌علی امیدی در گفتگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، در خصوص رفع معضل کانال انتقال فاضلاب بلوار شهدای شهر اسدآباد، گفت: در بازدیدی که دادستانی و فرماندار از این کانال انتقال آب فاضلاب داشتند، تأکید بر رفع و اصلاح شیب کانال شد که متأسفانه در گذشته به خوبی این امر طراحی نشده است.

سرپرست شهرداری شهر اسدآباد با اشاره به زمان تعیین شده از سوی دادستانی برای رفعمعضل این کانال در شرایطی که روبه آغاز فصل بارش هستیم، کم است، افزود: بنابراین تا 20 روز آینده تنها می‌توان به صورت مسکن این معضل را حل کرد، حل این معضل به صورت اساسی کمی زمان‌بر است و باید اراضی که کشاورزان تصرف کردند، باز پس گرفته شود.

امید کاویار، دادستان اسدآباد در بازدیدی که به اتفاق فرماندار و سئولان شهرداری و شورا در 7 مهر از کانال فاضلاب بلوار شهدای این شهر انجام شد، گفته است: هر خسارتی که به مردم ناشی از ترک فعل وارد شود با مسئول مربوطه برخورد خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرده شهرداری هر چه سریعتر مشکلات  کانال فاضلاب بلوار شهدا را از حیث اصلاح شیب و لایروبی برطرف کند تا در هنگام بارندگی‌های سیل آسا اهالی آن منطقه خسارتی متحمل نشوند.

مسئولین شهرداری حاضر در محل نیز مکلف شدند که در اسرع وقت عملیات اجرایی مربوط به اصلاح کانال را با توجه به ضرورت اجرای طرح بدون تشریفات قانونی آغاز کنند.

انتظار می‌رود شهرداری با توجه به بارندگی‌های پیش رو هر چه سریعتر این مشکل را برطرف کند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal