آخرین اخبار

9. مهر 1402 - 13:00   |   کد مطلب: 46195
فرمانده سپاه انصارالحسین‌(ع) استان همدان گفت: شهدای بزرگوار و گرانقدر کشور به ویژه شهدای استان همدان رسالت بزرگی را بر دوش همه ما گذاشتند و باید فرهنگ ایثار شهادت را به نسل امروز منتقل کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مظاهر مجیدی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش علمی کنگره ۸ هزار شهید استان برگزاری برنامه‌‌های ترویجی و تبلیغی در راستای فرهنگ‌سازی گفتمان دفاع مقدس در جامعه را یک اصل دانست و افزود: برنامه‌های خوبی در این راستا برگزار شده که قدردان دست‌اندرکاران این امر مهم هستیم.

وی گفت: شهدای بزرگوار و گرانقدر کشور به ویژه شهدای استان همدان رسالت بزرگی را بر دوش همه ما گذاشتند که بتوانیم فرهنگ ایثار شهادت را به نسل امروز منتقل کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تلاش‌های انجام شده در راستای برگزاری این کنگره را از مصادیق کار برای رضای خدا دانست و افزود: مطالعه زندگی‌نامه و خاطرات ۸ هزار شهید بهترین شیوه آموزش علمی برای برخورداری از یک زندگی معنوی و در راستای سبک زندگی سالم است.

وی اظهار کرد: بررسی خاطرات، رفتار، کردار اجتماعی و عملی و خانوادگی شهدای استان همدان و در راس آن‌ها حبیب سپاه حاج حسین همدانی مقولات مهمی است که باید در این راستا تلاش بسیاری داشت و فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت را به نسل جوان منتقل کرد.

پایان پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal