آخرین اخبار

11. مهر 1402 - 13:31   |   کد مطلب: 46210
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان:
حمایت از تولید و صنعت تسهیل در کار تولیدکنندگان است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان یکی از راه‌های حمایت از تولید را تسهیل کار برای تولیدکننده خواند و گفت: امروز اگر کسی وارد عرصه اقتصادی می‌شود، کار بزرگ و جهادی را انجام می‌دهد، ممکن است با سختی‌هایی مواجه شود که انتظار می‌رود مسئولان کمک و حمایت کنند.

آیت‌الله حیب‌الله شعبانی در حاشیه بازدید از کارخانه شایان صنعت در گفتگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، با قدردانی از مدیر کارخانه صنعتی تولیدی شایان صنعت اسدآباد، گفت: این کارخانه با توانمندی داخلی خود و پیش‌بینی بحث زیست محیطی توانسته در تولید کنسانتره خوب عمل کند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با اشاره به دغدغه‌ها و مطالبات رهبر انقلاب در بخش اقتصادی، گفت: امسال نیز با عنوان شعار «رشد تولید، مهار تورم» نامگذازی شده و مسئله اشتغالزایی سالیانی است که دغدغه اصلی کشور و جوانان ما مطرح بوده.

وی خاطرنشان کرد: نکته اصلی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی رشد تولید و رونق آن است، هرچقدر تولید ما بیشتر باشد، تأثیر مستقیم روی اقتصاد کشور خواهد داشت.

 

آیت‌الله شعبانی با بیان اینکه دولت آقای رئیسی هم بارها خود را موظف به حمایت از تولید و تولیدکننده دانسته‌اند، افزود: یکی از راه‌های حمایت از تولید این است که کار برای تولیدکنندگان تسهیل شود.

 

وی میدان امروز مبازره را میدان اقتصادی دانست و تأکید کرد: امروز اگر کسی وارد عرصه اقتصادی می‌شود، کار بزرگ و جهادی را انجام می‌دهد، ممکن است با سختی‌هایی مواجه شود که انتظار می‌رود مسئولان کمک و حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان تأکید کرد: امید است فرماندار با حمایت خود از کارخانه شایان صنعت موجباتت توسعه‌ای این کارخانه صنعتی را فراهم کند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal