آخرین اخبار

12. مهر 1402 - 12:11   |   کد مطلب: 46218
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار اسدآباد:
مردم وفاداری به شهدا، به 25 فراخوان دشمن «نه» گفتند
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به تلاش و زمینه‌سازی جریان سلطه برای طراحی و اجرای اتفاقات اخیر در کشور، گفت: علی‌رغم 25 فراخوان دشمن در سال گذشته، مردم ولایتمدار اسدآباد با وفاداری به آرمان‌های 403 شهید، اجازه آتش‌افروزی و بهره‌برداری از سرمایه اجتماعی را ندادند و همه ئوطئه آن‌ها را خنثی کردند.

جلال زارع در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با مرور و بازخوانی اتفاقات اخیر در کشور و تلاش و زمینه‌سازی جریان سلطه برای طراحی و اجرای این اتفاقات، گفت: در مسیر حرکات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دشمن، از بحران بی‌دولتی حاکم بر کشور در ۴ ساله دوم دولت آقای روحانی و حوادث مدیریت شده در اپیدمی کرونا تا پروژه‌های سازمان‌یافته روانی اغتشاشات باید به صورت جزیی پرداخته شود تا نسل امروز بیشتر با واقعیت این جریان آشنا شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به پیچیدگی برنامه‌ریزی دشمن، طراحی غلبه و ایجاد ترس و وحشت بر فضای روانی کشور متقابلاً آسودگی و خوش‌خیالی عناصر در فضای اجتماعی کشور، گفت: جریان سلطه با طراحی دقیق، حجم عظیم اطلاعات از کشور را خارج و  با ۲۰۰ هزار نمونه‌گیری تلفنی از طریق نظرسنجی در کشور پیاده‌سازی کردند، اینها شواهدتی بر قدرت دشمن است، البته بنابه فرموده رهبر معظم محاسبات دشمن بر مبنای غلطی بود و این برنامه‌ریزی‌ها راه به جایی نبرد.

 

وی ادامه داد: اما ضعف ما در مقابل دشمن تشخیص محاسبات آنان و عدم تشخیص این محاسبات بود که باعث شد عمق خسارت وارده به کشور در آن فضای ملتهب عمیق‌تر و بیشتر باشد.

 

زارع یکی از مبانی غلط محاسباتی دشمن، ارزیابی جامعه ایران در وضعیت انقلابی و عبور از جمهوری اسلامی خواند و گفت: چون بسترسازی آن‌ها در سال‌های اخیر انباشت مدیریتی کشور بود، چنین برداشتی را برای خود تصور کرده بودند، و بر مبنای همین غلط اهداف مشترکی را برای نشست با عمله‌های خود یعنی منافقین طراحی کرده بودند، این امر ذهنی یعنی عبور از جمهوری اسلامی را به یک امر عینی تبدیل کنند و بر اساس همین تصورها، ایجاد تلقی بودن رفتنی بودن نظام را کلید زدند و تمام تلاش‌شان را بر این موضوع گذاشته بودند.

 

وی اذعان کرد: طیف وسیعی از جوانان که فاقد هرگونه مهارت و آموزشی بودند، و عمدتاً وجه مشترک همه آن‌ها بییکاری بود، در این مسیر به کار گرفته شده‌اند.

 

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان این طیف وسیع از جامعه، متأسفانه با خلع‌های مدیریتی حادث شده در کشور، از انحلال سازمان ملی جوانان تا شکاف‌های آموزشی کرونا، عمدتاً باعث شده بود متولی خاصی به جز آموزش و پرورش پیدا نکنند و جریان سلطه هم با تمرکز سازماندهی این طیف در فضای مجازی قدرت محرک و اقلیت مؤثر را به کار بگیرد و باعث خسارت جبران‌ناپذیری برای هسته سخت و  نگهدارنده نظام، یعنی متولی نظم و امنیت جامعه فراهم کند.

 

وی یادآور شد: البته این موضوع با درایت، از جان گذشتگی و دادن هزینه‌های سنگین در فرماندهی انتظامی کشور مدیریت شد.

 

زارع با بیان اینکه در مسیر بازخوانی جریان فتنه، اشاره به سایر پژوه هم خالی از لطف نیست، افزود: زمینه‌سازی این جریان در اولین گام میدانی، همان بیانیه منحوس موسوی خائن و طرح مسئله جانشینی با هدف ایجاد تصور فوت رهبر معظم که مهم‌ترین عامل نگهداشت نظام بقای مبارک وجودی ایشان است، تا ریختن ترس از دستگاه امنیتی و تشکیل کمیته تبیین شعار با محوریت منافقین، ایده سقوط شهرهاو محلات، همه از دسیسه‌های پروژه ترسناک و البته شکست خورده دشمنان جمهوری اسلامی بود. که با لطف الهی  و رهبری داعیانه مقام معظم ختم به تحکیم بنیان نظام و انقلاب اسلامی شد.

 

وی به بصیرت مردم دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی در شناخت دشمن و دسیسه‌های آنان اشاره‌ای کرد و گفت: علی‌رغم طراحی دسیسه دشمن با 25 فراخوان در سال گذشته، همچنان مردم این شهر وفادار به آرمان‌های مقدس 403 شهید و امام(ره) و رهبر معظم ماندند و اجازه آتش‌افروزی و بهره‌برداری از سرمایه اجتماعی را ندادند و همه آن‌ها خنثی کردند، امید است ما و همه خادمان نظام با قدرشناسی از فهم و درایت، زمینه خدمت و مغتنم شمردن این توفیق با کار و تلاش فراگیر جبران کنیم.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal