آخرین اخبار

13. مهر 1402 - 14:39   |   کد مطلب: 46227
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آغاز پروژه توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر اسد آباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر گفت: با توجه به ارتباط مستقيم بين دفع بهداشتي فاضلاب منازل با سلامت و بهداشت شهروندان، شرکت آب و فاضلاب استان همدان تکميل شبکه فاضلاب شهراسدآباد را در دستور کار قرار داده که در مهر ماه سال جاری با اخذ مجوز حفاری از شهرداری و تعیین پیمانکار مربوطه عملیات توسعه شبکه فاضلاب و نصب انشعابات مربوطه در سطح شهر آغاز و به طور جدي پيگيري مي شود.

وی افزود: عمليات اجرايي توسعه شبکه و نصب انشعابات فاضلاب شهرستان اسدآباد به طول 770 متر و به قطر 250 ميلي متر در محدوده کوچه بازار حد فاصل میدان شورا تا میدان غدیر در حال اجرا ميباشد که متعاقب آن انشعابات فاضلاب مشترکين پس از انجام عمليات لوله گذاري و احداث آدم روها نصب خواهد شد.

بختیاری فر اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده شده برای هزینه‌های این پروژه از قبیل خرید لوله و اتصالات، مجوز حفاری و پیمانکار بیش از 11 میلیارد ریال می باشد که از محل تبصره 3 شرکت تامین شده است.

مدیر عامل آبفای استان همدان گفت: تا كنون بیش از 101 كيلومتر شبكه و خط انتقال جمع آوری فاضلاب در شهر اسدآباد اجرا شده و در حال حاضر تصفيه خانه فاضلاب این شهر با ظرفيت 21000 مترمعكب در شبانه‌روز در حال بهره برداري است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal