آخرین اخبار

20. مهر 1402 - 10:42   |   کد مطلب: 46293
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در این بخش، گفت: تعویض شبکه فرسوده آب شرب روستای طویلان‌سفلی به طول ۹ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

محمود فیروزبخت در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از اجرای طرح تعویض شبکه فرسوده آب شرب روستای طویلان‌سفلی در بخش پیرسلمان خبر داد و گفت: این طرح به طول ۹ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام می‌شود.

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد ادامه داد: البته مخزن بتنی آب شرب این روستا نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در حال احداث است که به همت شرکت آب و فاضلاب شهرستان در مرحله آبگیری و در آینده نزدیک این پروژه‌ها قابل بهره‌برداری خواهد بود .

 

وی با اشاره به روند عملیات بهسازی، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر در روستاهای بخش پیرسلمان، گفت:  آسفالت‌ریزی معابر روستای طویلان‌سفلی به متراژ 6 هزار و 700 مترمربع با  هزار تن آسفالت انجام و به اتمام رسید .

 

فیروزبخت یادآور شد: با اجرای عملیات آسفالت در روستای طویلان‌سفلی بالغ بر ۹۵۰ نفر از نعمت آسفالت بهره‌مند شدند.

 

وی تصریح کرد:  نهضت آسفالت‌ریزی به ایستگاه روستای طویلان‌سفلی رسیده و به ترتیب مترصد حضور در ایستگاه یک روستای دیگر بخش پیرسلمان به منظور زیرسازی، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر است.

 

بخشدار پیرسلمان در ادامه با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر روستای گدارپهن به متراژ 3 هزار و 200 مترمربع با ۴۵۰ تن آسفالت انجام و به اتمام رسیده، افزود: در این جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ نفر از این نعمت برخوردار شدند.

 

وی با بیان اینکه روستای کینی‌سایه این بخش نیز ۶۵۰ تن آسفالت به متراژ 4 هزار و 800 مترمربع انجام شده، افزود: این امر از محل اعتبارات در اختیار نماینده و تملک دارائی شهرستان انجام شده که ۳۵۰ نفر از این نعمت بهره‌مند شدند.

فیروزبخت از لایروبی رودخانه مأوا به آجین خبر داد و گفت: رودخانه ماوا به آجین به طول ۹ کیلومتر بوده که برای جلوگیری از بروز خسارات در مواقع بحرانی و آبرسانی به باغات پایین دست در راستای خدمات رسانی به اهالی منطقه، لایروبی شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal