آخرین اخبار

20. مهر 1402 - 11:57   |   کد مطلب: 46296
جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو در جاده اسدآباد به همدان سه نفر فوت و یک نفر مجروح شدند.

به گزارش آوای سیدجمال،  به نقل از برنا؛ سرهنگ ارسلان سرمدی افزود: ساعت ۹ صبح امروز یک دستگاه سواری پژو با یک سرنشین از سمت تهران به کرمانشاه در حال تردد بود که در ابتدای حوزه استحفاظی استان همدان و نزدیکی پل شکسته بر اثر خواب آلودگی راننده از مسیر اصلی منحرف شد.

وی اضافه کرد: سواری پژو از قسمت خاکی وسط ۲ لاین مسیر رفت و برگشت این جاده عبور کرده و در مقابل خودروهای عبوری که از کرمانشاه به سمت همدان در حال تردد بودند قرار می گیرد.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: این وسیله نقلیه با سواری پراید حامل زوج ۵۰ و ۶۰ ساله و مادر ۸۰ ساله برخورد کرده که هر سه سرنشین پراید جان باختند و راننده پژو مصدوم و راهی مرکز درمانی شد.

 

سرهنگ سرمدی گفت: بدنه خودروی پراید استحکام لازم را ندارد و به همین دلیل سه سرنشین این وسیله نقلیه در این سانحه جان باختند.

وی بیان کرد: رانندگانی که از کرمانشاه به تهران یا بالعکس تردد می کنند پس از پیمودن مسافتی با رسیدن به همدان دچار خستگی و خواب آلودگی شده اما همچنان اصرار به ادامه مسیر دارند.

وی تاکید کرد: پس از هر ۲ ساعت رانندگی باید یک ربع استراحت کرد یعنی با پارک وسیله نقلیه در مکانی امن و خروج از خودرو، اقدام به انجام ورزش های کششی کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal