آخرین اخبار

25. مهر 1402 - 10:57   |   کد مطلب: 46339
خانه مطبوعات استان همدان در بیانیه‌ای با محکوم کردن نسل‌کشی آشکار مردم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیست از مجامع بین‌المللی و حقوق بشر خواست به وظیفه خود در صیانت از آزادی بیان و حقوق انسان‌ها عمل کرده و در برابر جنایت ذبح حقیقت و به شهادت رساندن خبرنگاران در غزه بایستند.

به گزارش آوای سیدجمال، خانه مطبوعات استان همدان در محکومیت  کشتار ملت فلسطین و خبرنگارانی که برای انعکاس حقیقت در کنار فلسطینیان ایستادند، بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

 

بسم الله القاصم الجبارین
 امروز جهان با بهت و حیرت نظاره‌گر ددمنشی قومی است که از تمام توان خود برای نابودی ملتی بزرگ بهره می‌برد و هر صبح و شام شاهد مخابره خبرها و تصاویر دلخراشی از جسم تکه‌تکه شده زنان و کودکانی هستیم که به جرم مسلمانی کشته می‌شوند.

رژیم کودک‌کش اسرائیل پس از تحمل ضربه سخت و غیر قابل ترمیم از مقاومت با حمایت کشورهای غربی سفاکی را به اوج سانده و علاوه بر دروغ‌پراکنی توسط امپریالیسم رسانه‌ای خود، برای جلوگیری از انعکاس صدای مظلومیت مردم فلسطین، خبرنگاران و عکاسان حق‌طلب را به خاک و خون می‌کشد.

ما فعالان رسانه‌ای استان همدان ضمن محکوم کردن نسل‌کشی آشکار مردم فلسطین توسط رژیم غاصب اسرائیل از مجامع بین‌المللی و حقوق بشر که به معنی واقعی کلمه عروسک خیمه‌شب‌بازی صهیونیزم هستند، می‌خواهیم برای یک بار هم که شده به وظیفه خود در صیانت از آزادی بیان و حقوق انسان‌ها عمل کرده و در برابر جنایت ذبح حقیقت و به شهادت رساندن خبرنگاران در غزه بایستند!.

خطاب به ملت نستوه و مبارز فلسطین نیز اعلام می‌کنیم که تا نهایت در کنار شما و در برابر ظلم و جنایت فرزندان صهیون تا تحقق وعده صادق الهی خواهیم ایستاد.ان شاءالله

خانه مطبوعات استان همدان

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal