آخرین اخبار

26. مهر 1402 - 8:48   |   کد مطلب: 46347
امام جمعه شهر اسدآباد در اطلاعیه‌ای با اشاره به جنایت کم‌سابقه و کشتار وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیست در بیمارستان المعمداني غزه، از مردم دیار بیدارگر سیدجمال دعوت کرد که نفرت و انزجار خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز مردم ظلم‌ستیز شهرستان اسدآباد در پی جنایت کم‌سابقه و کشتار وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیست در بیمارستان المعمداني، در مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای(دفتر امام جمعه) این شهر تجمع خواهند کردند.

شب گذشته با جنایت کم‌سابقه و کشتار وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیست بسیاری از کودکان، زنان و مردان، بیماران، عوامل بیمارستان و مردم در بیمارستان المعمداني غزه به شهادت رسیدند.

 

در پی این جنایت سهمگین و خون‌آشام، مردم شهرستان اسدآباد که مهد و پرورش بیدارگری چون سیدجمال‌الدین اسدآبادی است، ساعت 11 صبح امروز مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای(دفتر امام جمعه) این شهر تجمع و این جنایت را محکوم خواهند کردند.

 

امام جمعه اسدآباد از مردم ظلم‌ستیز و همیشه بیدار این شهر دعوت کرد در این تجمع اعتراضی‎آمیز، یکبار دیگر نفرت و انزجار خود را از مردم به نمایش بگذارند و خواستار هرچه سریعتر واکنش مجامع بین‌الملل و کشورهای اسلامی در پاسخ به این جنایت شوند.

 

در این میان حوزه علمیه نیز از مدرسان و طلاب و روحانیت نیز دعوت کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal