آخرین اخبار

27. مهر 1402 - 15:35   |   کد مطلب: 46361
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:
مصوبه مجمع بسیج اسدآباد در تأمین سهمیه آرد لازم‌الاجراست
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه مصوبات مجمع بسیجیان لازم‌الاجراست، گفت: قرار بود بیشترین سهمیه آرد شهرستان اسدآباد از کارخانه‌های موجود در خود این شهرستان تأمین شود اما گویا این مسئله هنوز حل نشده و باید پیگیری شود.

سردار ولی بهاریان در حاشیه اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، گفت: درابتدای هر جلسه مجمع باید مصوبات جلسه قبلی گفته و بررسی شود که در صورت عدم اجرا پیگیری قاطعانه صورت بگیرد و این خلعی است که در مجمع بسیجیان شهرستان قابل مشاهده است.

 

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مجمع بسیجیان رسالت مطالبه‌گری دارد و موظف است مسائل هر شهرستانی را پیگیری کند، افزود: مصوبات این مجمع لازم‌الاجرا است.

 

وی با انتقاد از عدم اجرای یک مصوبه مجمع بسیجیان در شهرستان اسدآباد در حوزه آرد و نان، افزود: قرار بود بیشترین سهمیه آرد شهرستان اسدآباد از کارخانه‌های موجود در خود این شهرستان تأمین شود اما گویا این مسئله هنوز حل نشده است.

 

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: اگر مسئول استانداری به مجمع بسیج دعوت می‌شود و حضور نمی‌یابد، باید جلسه لغو شود چرا که بیشتر مسائل و مطالبات باید با حضور آنان حل و فصل شود.

 

وی تصریح کرد: البته قرار بود مسئولی از استانداری همراه ما در این مجمع بسیجیان شهرستان حضور داشته باشد که به دلیل تداخل برنامه‌های مجمع بسیجیان چند شهرستان دیگر، استاندار دستور داد آن مسئول در مجمع بسیجیان شهرستان نهاوند شرکت کند.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal