آخرین اخبار

29. مهر 1402 - 14:46   |   کد مطلب: 46386
فرماندار شهرستان اسدآباد از قطعی شدن ثبت‌نام 5 داوطلب در انتخابات مجلس دوره دوازدهم در این حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: از این تعداد 3 نفر در روز اول و 25 نفر در روز دوم ثبت‌نام خود را نهایی کردند که یکی از آنان خانم است.

حسین‌علی شرکائی در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به ثبت‌نام نهایی و قطعی داوطلبین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرستان اسدآباد، گفت: در طی این دو روز 5 نفر داوطلب از حوزه انتخابیه اسدآباد ثبت‌نام خود برای انتخابات قطعی کردند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد: از تعداد 5 نفر که در طی دو روز ثبت‌نامشان قطعی شده، در روز اول 3 نفر و در روز دوم 2 نفر اقدام کردند.

 

وی با بیان اینکه افراد داوطلبی که ثبت نام خود را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قطعی کردند، همه دارای مدرک فوق لیسانس بودند، افزود: یک نفر از این 5 نفر خانم و مابقی آقا هستند.

 

شرکائی با اشاره به اینکه روند ثبت نام نهایی و قطعی داوطلبان برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهرماه آغاز شده، خاطرنشان کرد: این امر تا ساعت 18 روز چهارشنبه سوم آبان ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات شهرستان اسدآباد هر روز فعال است، افزود: درصورتی که نیاز باشد و فردی با مشکل ثبت‌نام نهایی و قطعی مواجه شود، میتواند از طریق فرمانداری اقدام کند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد یادآور شد: در زمان پیش ثبت‌نام اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 81 نفر ثبت‌نام کرده بودند که برخی از آن‌ها دارای مدرک دیپلم بودند و با قانون ثبتنام قطعی که مدرک کارشناسی به بالا لحاظ شده، کنار می‌روند.

 

شهرستان اسدآباد در مجلس دوازدهم یک نماینده از حوزه انتخابیه خود خواهد داشت.

 

داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی این دوره باید از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir در کاربرگ ثبت‌نام و  واهی پنج سال سابقه فعالیت اجرایی، آموزشی، پژوهشی یا قضائی که از دستگاه‌ها دریافت کرده‌اند را بارگذاری کرده و عدم بارگذاری این گواهی‌ها، به منظور انصراف یا عدم تکمیل فرم است.
 

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal