آخرین اخبار

30. مهر 1402 - 19:56   |   کد مطلب: 46397
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از تمدید زمان ثبت نام کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در سامانه جشنواره امتنان تا 11 آبان سال جاری خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، یوسف شعبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به استقبال جامعه کارگری، زمان ثبت‌نام متقاضیان و گروه‌های هدف جشنواره تا ۱۱ آبان سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

وی هدف از برگزاری جشنواره را تجلیل از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحد‌های نمونه دانست و افزود: این جشنواره در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان به تعداد ثبت نام شدگان این قشر تا امروز در این جشنواره اشاره کرد و گفت: تاکنون ۷۳۱ کارگر، گروه کار و واحد نمونه همدان در سه بخش کشاورزی، صنعت، خدمات سی و پنجمین جشنواره امتنان ثبت نام کرده‌اند که کار پالایش و بررسی آنها به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته ۴۲۰ واحد در استان ثبت نامی داشتیم که این تعداد در سال جاری تا کنون به ۷۳۱ واحد رسیده که شاهد افزایش ۵۷ درصدی تعداد شرکت‌کنندگان استان همدان نسبت به سال گذشته‌ایم که به ترتیب ۳۸۴ واحد در بخش صنعت، ۲۱۵ واحد در بخش خدمات، ۳۸ واحد دربخش کشاورزی و ۹۳ واحد نیز در بخش واحد نمونه ثبت نام کرده‌اند.

شعبانی افزود:کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحد‌های نمونه می‌توانند برای شرکت در جشنواره تا ۱۱ آبان با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت‌نام در جشنواره اقدام کنند.

وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان از اهداف برگزاری جشنواره امتنان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal