آخرین اخبار

4. آبان 1402 - 12:13   |   کد مطلب: 46437
روحانیون و طلاب شهرستان اسدآباد با صدور بیانیه‌ای در دفاع از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین برای حضور و پیکار نظامی با رژیم جعلی صهیونیست در غزه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، علماء، روحانیون و طلاب شهرستان اسدآباد همراستا با این آرمان مقدس در بیانیه‌ای آمادگی خویش را برای هرگونه کمک به مردم مظلوم فلسطین و نیروهای مقاومت در جهت نابودی هر چه سریعتر رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کردند و در صورت نیاز آماده پیکار نظامی با این رژیم سفاک و حامی جنایتکارش آمریکای جنایتکار هستند.

 

در این بیانیه آمده:

بسم الله الرحمن الرحیم
" لا یقاتلونکم جمیعا الا فی القری المحصنه او من وراء الجدر"
سوره حجر آیه ۱۴

 همچنان که قرآن کریم به آسیب پذیری و پوشالی بودن قوم یهود در مبارزه با حق اشاره دارد، ما شاهد شکست های سنگین اطلاعاتی امنیتی نظامی رژیم غاصب صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت فلسطینی در تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۲ بودیم.

این شکست‌های بی سابقه نشان از توخالی بودن این رژیم و ضعف درونی آن دارد. رژیمی که ادعای برتری اطلاعاتی، نظامی و امنیتی در منطقه را دارد از گروه کوچک اما مقاوم و مصمم مقاومت فلسطین شکست مفتضحانه‌ای خورد، شکی نیست که این جریان آغازی بر پایان ظلم و ستم این رژیم سفاک و جنایتکار است.

از طرفی بیداری وجدان جهانیان حتی مردم کشورهای غیر مسلمان بعد از ظلم و ستم وحشتناک اسرائیل غاصب و جذب قلوب آزادی خواهان جهان به مظلومیت مردم فلسطین و ضرورت مقاومت در برابر این رژیم جنایتکار، امید و آمادگی تحقق دولت جهانی حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را در دل‌ها افزایش داده است.

 جنایت‌های دهشتناک جنگی این رژیم علیه زنان و کودکان، هدف قرار دادن بیمارستان‌ها، تحریم آب و سوخت و برق و محاصره مردم مظلوم غزه قلب آزادی خواهان را  در سراسر جهان به درد آورده و خیزش های عظیم مردمی را در پی داشته است. از این رو علماء، روحانیون و طلاب شهرستان اسدآباد همراستا با این آرمان مقدس، آمادگی خویش را برای هرگونه کمک به مردم مظلوم فلسطین و نیروهای مقاومت در جهت نابودی هر چه سریعتر رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌دارد و در صورت نیاز آماده پیکار نظامی با این رژیم سفاک و حامی جنایتکارش آمریکای جنایتکار می‌باشند.

مردم شهرستان اسدآباد دیار سید جمال الدین اسدآبادی روشنگر قرن نیز به پیروی از علمای شهر همچنان که در جریان اربعین و خدمتگزاری به زائرین امام حسین علیه السلام خوش درخشیدند، آمادگی خویش را برای مشارکت در این نبرد مقدس اعلام داشته و منتظر اشاره مقام عظمای ولایت فقیه هستند تا جان و مال خود را فدای امام زمان خویش کنند.
"وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون"
سوره مبارکه شعرا آیه ۲۲۷

علما، روحانیون و طلاب شهرستان اسدآباد

انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal