آخرین اخبار

5. آبان 1402 - 14:12   |   کد مطلب: 46443
امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه مؤمنان به دو دلیل اینکه فلسطین مسلمان است و از قبله اول مسلمین دفاع می‌کند و رژِم غاصی صهیونیست دشمن درجه اهل ایمان است، نمی‌توانند به غزه و جنایات این رژیم علیه این ملت مظلوم غزه بی‌تفاوت باشند، گفت: البته کمه شعار به حق «مرگ بر اسرائیل» همیشه باید طنین‌انداز باشد و همه ملت ایران کفن‌پوش و به وقتش لباس رزم می‌پوشند.

به گزارش لیلا نظری فرهودی خبرنگار آوای سیدجمال، امام جمعه شهر اسدآباد حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۵ آبان در شهر اسدآباد، با قرائت دعای امام زمان(عج)، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان توصیه کرد و گفت: در هر مراسمی باید محرمات را ترک کرد و به واجبات پرداخت.

وی بااشاره به شهادت شهید فهمیده و نامگذاری این روز به نام نوجوان، افزود: افتخار این انقلاب است که ۱۳ ساله‌ها هم رهبر هستند، و نمونه ای از این ۱۳ در اسدآباد است.

 

حجت‌الاسلام موحدی بااشاره به جریان جنگ سختی در آسیا، تصریح کرد: آمریکا با سگ دست پروده خود یعنی صهیونیست، جنایت در غزه را به اوج رسانده و حداقل به دو دلیل هیچ مؤمنی نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد، یکی اینکه رژیم صهیونیست که جلادانه شمشیر کشیده و نسل‌کشی می‌کند، دشمن درجه یک مؤمنان و اهل ایمان است، و دوم اینکه مردم فلسطین مسلمان و مظلوم و دفاع‌کننده از قبله اول مسلمین هستند و نمی‌توان نسبت به آنان بی‌تفاوت بود.
 

وی قساوت قلب، آتش‌افروز، جنگ‌افروز، مفسد و حریص به دنیا را از خصلت‌های یهود دانست و افزود: از بس این قوم ظالم، آیات الهی را منکر شدند، قلب‌شان به صراحت قرآن از سنگ هم قسی‌تر و سخت‌تر شد.

 

امام جمعه شهر اسدآباد یادآور شد: در عرض کمتر از ۲۰ روز، ۷ هزار ملت غزه را اسرائیل نانجیب به خاک و خون کشیدند و ۱۷ هزار نفر را مجروح کردند که از این تعداد سه هزار نفر از کودک هستند، این رژیم غاصب کودک‌کشی راه انداخته تا انسانیت محک بخورد تا دولت‌های غربی که به دروغ دم از حقوق بشر می‌زدند، بی‌آبرو و بی‌حیثیت شوند.

 

وی که با شعار مرگ بر اسرائیل نمازگزاران لحظاتی سکوت کرد، ادامه اداد: این ملت مدافع حرم الهی، قبله اول مسلمین چندین سال در محاصره و سرزمین‌شان اشغال شده و در مقابل رژیم صهیونیست غاصب از همه امکانات برخوردار و از سلاح‌های ممنوعه استفاده می‌کنند و این جنایات دست آمریکاست‌.

 

حجت‌الاسلام موحدی با تأکید بر اینکه غزه مظلوم است اما کوچک و بزرگ آن‌ها مقتدرانه ایستاده‌اند، افزود: طوفان الاقصی بعداز یک سال تهدید انجام شد، جبهه مقاومت یک سال به رژیم صهیونیست هشدار داد که نانجیبی نکن، سیلی می‌زنیم، و این جبهه طوری زدند که قابل جبران نیست.

 

وی با تأکید بر اینکه شعار به حق مرگ بر اسرائیل همیشه باید طنین‌انداز باشد، افزود: همه ملت ایران کفن‌پوش و به وقتش لباس رزم می‌پوشند و جبهه مقاومت ثابت کرده که صبورانه پای کار است‌ و اقدام می‌کند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal