آخرین اخبار

7. آبان 1402 - 12:43   |   کد مطلب: 46460
امام جمعه اسدآباد خطاب به دانش‌آموزان؛
کاری کنید به درد امام زمان(ع) بخورید
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه جریان کفر به پرچمداری آمریکا هر غلطی می‌کند، آن وقت ما حسینی باشبم و نفهمیم که پرچمدار عصر حاضر کیست، رفوزه‌ایم، باید خود را آماده کنیم که به درد فرماندهی چون امام زمان(ع) بخوریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان شهرستان اسدآباد در دفتر خود، گفت: به مکتبی افتخار می‌کنیم که سردار سلیمانی‌ها، همدانی‌ها، ۱۳ ساله‌هایی چون شهید فهمیده‌ها و محمدرسول رضایی‌ها را تولید و پرورش می‌دهد.

وی با اشاره به  سخن امام(ره) که رهبر خود را شهید فهمیده آن‌ طفل ۱۳ ساله خواند و گفت: امثال شهیدان فهمیده و محمدرسول رضایی‌ها به کجا رسیدند و آن عمیق، مرگ را ملاقات با خدا فهمیدند، شعور آنان چیز عجیبی است که دشمن را خوب شناختند.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد به جنگ بین غزه و اسرلئیل اشاره کرد و گفت:  آمریکا، سخاتمندانه اسرائیل کمک می‌کند، اسرائیل ادعا می‌کرد که  دستگاه‌های اطلاعاتی‌شان همه چیز را سریع می‌فهمند این درحالی است که حماس در دفاع از فلسطین آنان را فالگیر و موشک‌باران کردند، وقتی حماس ساعت ۶ صبح به اسرائیل حمله کرد، با ۱۱ ساعت تأخیر شورای امنیت اسرائیل تشکیل و از خود دفاع کردند.

 

وی با بیان اینکه نسل‌کشی و کودک‌کشی هنر نیست، افزود: اگر دنیا بیدار شود، مشکل حل می‌شود.

 

 حجت‌الاسلام موحدی صهیونیست را دشمن درجه یک دانست و افزود: اگر جریانی به عالم نگاه نکنیم و بیدار و هوشیار نباشیم، سرمان کلاه می‌رود، باید عالم به زمان باشیم و بدانیم مقاومت و و اسرائیل دنبال چیست.

 

وی تصریح کرد: شهید محمدرسول رضایی، شهید 13 ساله اسدآبادی که در آن اوایل انقلاب و دوران جنگ تحمیلی به خوبی جریان را فهمیده بود که در وصیتش نوشت پرچم آمریکا را در تشییع جنازه‌ا به آتش بکشید تا همه بدانند من مطیع رهبر و ضد آمریکا هستم، او به خوبی سر کرده ظلم و جور و ستم را شناخته است.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه جریان کفر به پرچمداری آمریکا هر غلطی می‌کند، آن وقت ما حسینی باشبم، نفهمیم که  پرچمدار عصر حاضر و در زمان غیبت حضرت مهدی(عج)، امام خامنه‌ای است، رفوزه‌ایم.

 

وی با بیان اینکه شهدا مسیر آسفالت‌شده و بزرگراه برای ما گذاشتند، افزود: این راه سعادت برای مشخص است.
حجت‌الاسلام موحدی خاطرنشان کرد: به فرموده حضرت آقا اسرائیل تمام شده و ظهور امام زمان(عج) نزدیک است، خود را آماده کنیم که به درد فرماندهی چون امام زمان(ع) بخوریم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal