آخرین اخبار

7. آبان 1402 - 15:30   |   کد مطلب: 46462
فرمانده سپاه و بسیج ناحیه اسدآباد:
13 ساله‌های شهید الگویی برای دانش‌آموز امروزی
فرمانده سپاه و بسیج ناحیه شهرستان اسدآباد 13 آبان را نماد استکبارستیزی دانست و گفت: شهید فهمیده و محمدرسول رضایی‌ها که 13 سال بیشتر نداشتند، جان خود را در دفاع از میهن اسلامی فدا کردند و امروز الگویی برای دانش‌آموز هستند.

 به گزارش خبرنگار سیاسی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سرهنگ امیدعلی الیاسی در دیدار دانش‌آموزان بسیجی شهرستان اسدآباد با امام جمعه که به مناسبت اولین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی در دفتر وی برگزار شد، با اشاره به فرار رسیدن یوم‌الله 13 آبان، گفت: این هفته فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 13 ساله‌ای چون شهید فهمیده و شهید محمدرسول رضایی است که جان خود را در دفاع از میهن اسلامی فدا کردند.

وی 13 آبان را نماد استکبارستیزی خواند و گفت: شهید محمدرسول رضایی 13 ساله همانند شهید حسین فهمیده 13 سال بیشتر نداشت که هم با ایثار خونش و هم با وصیتش، استکبارستیزی را به نمایش گذاشت و او الگویی برای نوجوانان و جوانان امروز است.

فرمانده سپاه و بسیج ناحیه شهرستان اسدآباد با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس، افزود: این برنامه‌ها که دیدار دانش‌آموزان با امام جمعه در اولین روز این هفته انجام شد، با همکاری سپاه و آموزش و پرورش انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal