آخرین اخبار

7. آبان 1402 - 16:24   |   کد مطلب: 46465
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان مهرماه ۶۱۴۸ پرونده در استان مختومه شده است، گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه متخلفان اقتصادی همدان ۴۰ هزار میلیارد ریال محکوم شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، مرضیه یونسی امروز در جع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای سال ۵۵۸ میلیارد ریال جریمه نقدی از متخلفان وصول و به خزانه واریز شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ۸۳۷۷ پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده است که ۹۸ درصد از این پرونده ها رسیدگی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش کالا و خدمات ۷۰۹۷ پرونده، قاچاق کالا ۷۸۵ پرونده و بهداشت و درمان نیز ۴۹۵ پرونده به تعزیرات حکومتی استان همدان وارد شده است که ۵۲۱۴ پرونده در بخش کالا و خدمات، ۵۴۵ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۳۸۹ پرونده در بخش بهداشت و درمان مختومه شده است.

یونسی با اشاره به گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان همدان، اظهارکرد: در هفت ماهه امسال ۶۸۱ اکیپ ۶۳۲۸ مورد بازرسی از سطح استان انجام دادند که منجر به تشکیل ۱۳۳۵ پرونده شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به طرح بازرسی از نانوایی‌های استان، یادآور شد: از ابتدای سال تا پایان مهرماه ۱۳۱ اکیپ از نانوایی‌های سطح استان ۲۷۳ فقره بازرسی داشتند که در این زمینه ۱۲۸ پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلف نانوایی‌های استان همدان کم فروشی بوده است، تصریح کرد: از ابتدای سال ۷۸۰ پرونده در نانوایی‌های استان تشکیل شده است که محکوم به پرداخت ۲۵ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

یونسی با بیان اینکه در زمینه احتکار کالاهای اساسی نیز ۴۳ پرونده در استان همدان تشکیل شده است، ادامه داد: متخلفین به پرداخت ۱۲ میلیارد ریال محکوم شدند.

این مقام مسئول از پلمب ۸۰ واحد متخلف دراستان همدان خبرداد و افزود: ۳۵ واحد متخلف نیز به نصب بنر محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: در بخش آرایشگاه‌های زنانه ۶۲ پرونده، آرد ۷۲ پرونده، لاستیک ۷۰ پرونده، لوازم یدکی ۱۴۱ پرونده، مرغ فروشی ۲۰۳ پرونده، کشتارگاه ۴۳ پرونده و میوه فروشی ۱۲۱ پرونده تشکیل شده است.

یونسی اظهارکرد: در بازرسی از مشاورین املاک نیز ۱۰۱ پرونده تخلف تشکیل شده که به پرداخت ۲.۵ میلیارد ریال محکوم شدند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal