آخرین اخبار

12. آبان 1402 - 11:00   |   کد مطلب: 46503
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه پیروی از مکتب تعالی‌خواه و مشی استکبارستیزی امام(ره) و رهبر انقلاب، ما را به قله‌های فتح نزدیک کرده، گفت: بار دیگر نفرت خود را از آمریکای جنایتکار با حضور در راهپیمایی 13 آبان به جهانیان ثابت کنیم.

امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، یوم‌الله ۱۳ آبان را  نماد استکبارستیزی و تجلی‌گاه مقاومت مردم بصیر به ویژه نوجوانان و جوانان متعهد ایران اسلامی در برابر شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار خواند و گفت: بی‌تردید این غرور و سربلندی مرهون پیروی از مکتب تعالی‌خواه و مشی استکبارستیزی حضرت امام خمینی(ره) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است  که ما را به قله‌های فتح وظفر نزدیک کرده است.

 

وی با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان،  جنایات و نسل‌کشی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در غزه مظلوم و مقتدر را محکوم کرد.

 

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسدآباد با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان در این شهرستان، از اقشار و آحاد مردم انقلابی دیار سید جمال‌الدین به ویژه بسیجیان سلحشور، دانش‌آموزان و دانشجویان خواست که  با حضور پرشور و گسترده در این راهپیمایی  بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید پیمان و انزجار و نفرت خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به جهانیان ثابت کنند.

 

وی با اشاره به دیدار دانش‌آموزان با رهبر انقلاب به ماسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، گفت: در این برنامه سه نفر از دانش‌آموزان نخبه بسیجی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اعزام شدند.

 

الیاسی برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، مسابقات فرهنگی و هتری در خصوص همدردی با کودکان معصوم غزه، پویش فریاد عروسک‌ها و برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری دانش‌آموزان در راهپیمایی روز جهانی استکبارستیزی، اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در سالن ارشاد را از برنامه‌های مختلف در ایام هفته بسیج دانش‌آموزی برشمرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal