آخرین اخبار

12. آبان 1402 - 13:28   |   کد مطلب: 46506
امام جمعه شهر اسدآباد مبارزه با استکبار جهانی ریشه‌ای خواند و گفت: وقتی می‌بینیم آمریکا 70 سال است هر خیانت و جنایت و ظلمی را در حق فلسطین داشته و انگلیس هم دو قرن، جنایت و غارت را بر علیه کشور ما روا داشته، می‌طلبد هر عاقلی مقابل این ظلم بایستد و در راهپیمایی دشمن‌شکن شرکت کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 12 آبان در شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به مسئله و مطالبه مردم این شهر در خصوص معاینه فنی پرداخت و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه و نماینده مردم در مجلس این مطالبه به حق مردم را پیگیری و مطالبه کنند، چراکه به دلیل ندانم‌کاری و بی‌تدبیری و تعلل برخی مسئولان، مردم این منطقه مجبورند به شهرهای دیگر بروند.

وی با تأکید بر لزوم توسعه جاده گردنه اسدآباد، تصریح کرد: به دلیل بارش برف و یا تصادفات در گردنه، جاده ساعت‌ها مسدود می‌شود و این درحالی است که این گردنه جز جاده‌های مهم کشور و تردد در آن بالاست، ایجاد 4 بانده شدن و حتی 8 بانده شدن این جاده ضروری است و مشکل مردم حل می‌شود، البته راهداری برنامه دارد اما انتظار می‌رود این امر تسریع و به آن سرعت داده شود.

 

امام جمعه شهر اسدآباد یکی دیگر از مطالبات مردم اسدآباد را جاده اسدآباد به آجین و سنقر دانست و گفت: این جاده نیز جزء جاده‌های حادثه‌خیز است و باید 4 بانده شود تا از بروز حوادث تصادف کاسته شود.

 

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مباره با استکبار جهانی، استکبارستیزی را وظیفه دینی و اعتقادی خواند و گفت: وقتی می‌بینیم آمریکا 70 سال است هر خیانت و جنایت و ظلمی را در حق فلسطین داشته و انگلیس هم دو قرن، جنایت و غارت را بر علیه کشور ما روا داشته که هرعاقلی باید مقابل این ظلم بایستد.

 

حجت‌الاسلام موحدی مبارزه ما با استکبار جهانی ریشه‌ای خواند و افزود: لانه آمریکا در ایران لانه توطئه و تهدید و شیطنت بود و دانشجویان این لانه را در 13 آبان 1358 تسخیر کردند و این روز تاریخی، روز استکبارستیزی ماست.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب، یادآور شد: 26 سال قبل از انقلاب اسلامی، خیانت و دشمنی آمریکا علیه ایران شروع شده بود و با کوتای 28 مرداد جنایات آنان آشکار شد و آمریکای خبیث، پای نحس و نجس صهیونیست‌ها را به کشور ما باز کردند.

 

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه آمریکا در کودک‌کشی سابقه و تبحر دارد، افزود: این امر با فرماندهی صهیونیست‌ها در غزه در حال انجام است و اگر حمایت آمریکا نبود، صهیون در عرض چند روز فلج و از پا می‌افتاد اما مردم شریف و غیور غزه با صبوری خود، نقاب فریب‌بنده به ناحق حقوق بشر مدعی دروغین از چهره آمریکا و اروپا افتاد و این کار بزرگ برای جهان بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal