آخرین اخبار

13. آبان 1402 - 22:36   |   کد مطلب: 46520
از اینکه یکبار دیگر در میدان حمایتی از مردم مظلوم غزه به پا خواستید، به عنوان رسانه انقلابی از حضور بی‌نظیرتان قدردانی می‌کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز  ۱۳ آبان ۱۴۰۲ همزمان با روز ملی مبارزه با استکبارستیزی، #مردم فهیم، غیور، دلسوز و بصیر #اسدآباد در پی جنایات آمریکای خوانخوار و رژیم جعلی اسرائیل علیه ملت مظلوم غزه خیابان آمدند و با آنان همدردی کردند.

 اگرچه به دلیل عدم برنامه‌ریزی مناسب مسئولان، بیشتر مردم در راهپیمایی امروز سردرگم بودند و نظم کمتری در راهپیمایی امسال پیدا بود، اما مردم با حضورشان سنگ تمام گذاشته بودند.

تمام تلاش رسانه‌ و خبرنگار ما هم بر این بود که شکوه حضور حماسی مردم عزیز و هوشیار و بابصیرت را منعکس کنیم، البته انتظار می‌رفت بسیاری از کانال‌ها در بستر فضای مجازی هم این حضور بی‌نظیر را انعکاس می‌دادند.

حال بر خود وظیفه دانستم که به عنوان #رسانه_انقلابی از اینکه یکبار دیگر در میدان حمایتی از مردم مظلوم غزه به پا خواستید، #قدردانی کنم. به امید روزی که  قدس شریف آزاد و دل‌های مسلمانان شاد شود.

اگرچه امام جمعه محترم از مردم عزیز این شهر درسخنرانی‌اش قدردانی کرد اما انتظار می‌رفت که تا به این ساعت تقدیر مشترک مسئولان ارشد به دستمان برسد و قدردان این حضور بی منت‌تان می‌شدند.

لیلانظری‌فرهودی_مسئول و خبرنگار پایگاه خبری #آوای_سیدجمال

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal