آخرین اخبار

14. آبان 1402 - 13:07   |   کد مطلب: 46525
رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسدآباد از مشارکت 50 زندانی محکوم به انجام خدمات عمومی در پاکسازی زباله به جای گذراندن حبس در دو نقطه ورودی و خروجی شهری خبر داد و گفت: این طرح در راستای حفظ محیط زیست و با همکاری دستگاه قضایی انجام شد.

مجید اسکندری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» با اشاره به اجرای طرح «پاکسازی محورهای مواصلاتی»، در شهرستان اسدآباد، گفت: این طرح امروز در دو جاده گردنه و مسیر خروجی شهر به سمت شهر پالیز اجرا شد.

 

وی افزود: در طرح «پاکسازی محورهای مواصلاتی» شهرستان اسدآباد که با همکاری قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی انجام شد، 100 نفر حضور داشتند و اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها و پسماندها از سطح محورهای مواصلاتی شهرستان کردند.

 

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: در این طرح علاوه بر حضور جمعی از مسئولان از جمله رئیس دادگستری، فرماندار، دادستان و رؤسای دستگاه‌ها و ادارات شهرستان، شهرداری‌های آجین، پالیز و اسدآباد، حدود 50 نفر از محکومین به خدمات عمومی جایگزین حبس هم شرکت داشتند و به امر پاکسازی دو جاده ورودی و خروجی شهر اسدآباد پرداختند.

 

وی با اشاره به وجود نخاله‌های ساختمانی در حاشیه جاده‌های شهری، گفت: هفته گذشته شهرداری شهر اسدآباد نخاله‌های ساختمانی را از مسیر روستای گردشگری ملحمدره و ترخین‌آباد جمع‌آوری و پاکسازی شد.

 

اسکندری یاداور شد: طرحی داریم که راهداری‌ و شهرداری‌ها ورودی و خروجی شهر را از نخاله‌های ساختمانی پاکسازی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح پاکسازی راه‌ها و جاده‌ها مواصلاتی با همکاری قوه قضائیه واحد پیشگیری از جرم انجام می‌شود، گفت:  در این طرح اداره صنعت، معدن و تجارت به واحدهای صنعتی در مسیرهای مواصلاتی هستند، تا 50 متری واحد خود را از زباله‌ها جمع‌آوری کنند.

 

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسدآباد افزود: البته این طرح به جایگاه‌های سوخت هم اطلاع‌رسانی شده که فواصل 50 متری خود را از زباله پاکسازی کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal