آخرین اخبار

17. آبان 1402 - 13:10   |   کد مطلب: 46558
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم برابر استقلال تاجیکستان گفت: اگر واکنش‌های خوب علیرضا بیرانوند نبود، پرسپولیس بازنده از زمین خارج می‌شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری مهر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان شامگاه سه شنبه و در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. پرسپولیس با این نتیجه، ۷ امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه E پشت سر النصر عربستان قرار گرفت.

محمدرضا مهدوی در رابطه با این دیدار اظهار داشت: همانطور که فوتبال‌دوستان در جریان هستند، ویروس سرماخوردگی در اردوی پرسپولیس جولان داد و اکثر بازیکنان و اعضای کادرفنی به آن آلوده شدند، این موضوع در تاجیکستان نمایان‌تر شد. از نحوه بازی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان به خصوص در نیمه دوم کاملاً مشخص بود که بازیکنان پرسپولیس شرایط خوبی ندارند.

اگر بیرانوند نبود پرسپولیس گل‌های بیشتر دریافت می‌کرد

او ادامه داد: سرما خوردن هم یک نوع مصدومیت در فوتبال محسوب می‌شود. چون این ویروس باعث افت بدنی خواهد شد و در نتیجه بازیکن نمی‌تواند عملکرد خوبی را در زمین از خود به نمایش بگذارد. دقیقاً بازیکنان پرسپولیس هم همین شرایط را داشتند و با اینکه در نیمه اول برتر از حریف بودند اما در نیمه دوم نمایش ضعیفی داشتند، البته نباید از بازی خوب تیم استقلال تاجیکستان هم بگذریم. آنها پرس‌های خوبی را انجام دادند و در حملات پر تعداد بودند و اگر واکنش‌های خوب علیرضا بیرانوند نبود، پرسپولیس گل‌های بیشتری را هم دریافت می‌کرد. بازیکنان استقلال تاجیکستان هم چون پیراهن قرمز بر تن داشتند، موفق ظاهر شدند.

 

تعویض ترابی قدرت حمله پرسپولیس را کاهش داد

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد بازیکنان پرسپولیس گفت: مهدی ترابی یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس بود اما بازیکنان استقلال روی او مرتباً مرتکب خطا می‌شدند و پس از تعویض او قدرت پرسپولیس در حمله کاهش یافت. سعید صادقی و محمد عمری هم عملکرد خوبی داشتند اما متأسفانه شرایط برای پرسپولیس به گونه‌ای پیش نرفت که آنها بتوانند گل دوم را به ثمر برسانند و دو امتیاز حساس از دست رفت.

پرسپولیس روز سختی مقابل النصر خواهد داشت

مهدوی درباره دیدار آتی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که مقابل النصر عربستان برگزار خواهد شد، گفت: در این گروه از ابتدا مشخص بود که شرایط النصر با سایر تیم‌ها با توجه به خرید بازیکنان گران قیمت متفاوت است. با برتری النصر مقابل الدحیل صعود این تیم به مرحله حذفی بیش از ۹۰ درصد قطعی شد و پرسپولیسی‌ها با توجه به نتیجه‌ای که مقابل استقلال تاجیکستان کسب کردند، در جده کار بسیار دشواری در پیش دارند، اگر بازیکنان روی بازی خود تمرکز داشته باشند و درگیر حواشی نشوند می‌توانند نتیجه خوبی مقابل این تیم کسب کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal