آخرین اخبار

18. آبان 1402 - 10:56   |   کد مطلب: 46563
یک مداح شاخص در اسدآباد با اشاره به فعالیت ۵ رسانه معاند در طول ۴۶ روز اغتشاشات سال گذشته در ایران با دروغ‌پردازی ۳۸ هزار دروغ، گفت: بنابر فرموده رهبری، دشمن در رسانه‌ها لشکرسازی کاذب و انبوه‌سازی دروغ داشت اما آنچه انبوه و عظیم بود، حضور مردم در خدمت انقلاب و در میدان‌های انقلاب است.

مهدی الله‌کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، یکی از راهبردهای اصلی و مهم دشمن در قبال ایران را تحریف حقایق، جنگ تبلیغاتی و دروغ‌پردازی رسانه‌ها دانست و گفت: از جمله رسانه‌هایی که در پروژه دروغ‌پردازی نسبت به ایران و نظام اسلامی در دوران مختلف بویژه در جریان اغتشاشات بعد از مرگ مرحوم مهسا امینی، تمام قد به میدان آمدند و اعتبار نداشته خودشان را به حراج گذاشتند، علاوه بر رسانه‌های فارسی زبان مانند بی‌بی‌سی و اینترنشنال، رسانه‌هایی چون نیویورک تایمز و سی‌ان‌ان بودند.

 

 

وی با بیان اینکه ۵ رسانه معاند در طول ۴۶ روز اغتشاشات و هرج و مرج در ایران ۳۸ هزار دروغ را با هدف اغتشاش نشر دادند، افزود: مهم‌ترین دروغ‌ها بیماری رهبر انقلاب در اوج التهابات ایران اسلامی، اعتصابات سراسری، کشته‌سازی نیکا کرمی، مرگ مهسا امینی، پروژه‌های حسن فیروزی، حسین رونقی و توماج صالحی بود.

 

این مداح شاخص در اسدآباد پیام حضور مردم در صحنه‌های مختلف و در میادین ملی و انقلابی را عمل به فرمایش رهبر انقلاب خواند و افزود: ایشان به عنوان رهبری عالیقدر،مدیر، مدبر، دانا و حکیم، کشتی انقلاب پر فروغ اسلامی را در بین تلاطم وحشیانه دروغ پردازیهای دشمنان داخلی و خارج و در بین آتش جنگ افروزی آمریکای شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب و جعلی، سکانداری کرد و حتی در ایام اغتشاشات فرمودند که قصد دشمن این بود که مردم را وارد میدان کند، مردم نشان دادند که با دشمن همراه نیستند.

 

وی تصریح کرد: آنچنان که رهبری فرمودند، دشمن در رسانه‌ها لشکرسازی کاذب و انبوه‌سازی دروغ داشت اما آنچه انبوه و عظیم بود، حضور مردم در خدمت انقلاب و در میدان‌های انقلاب است.

 

الله‌کرمی با اشاره به وضعیت اقتصادی و مشکلات ناشی از آن در سطح کشور، گفت: ما جزئی از جمعیت میلیونی این کشور، با تمام وجود مشکلات اقتصادی که داریم، درک می‌کنیم و واقعاً فشار اقتصادی وارده بر مملکت اسلامی که یکی دیگر از جنگ‌های دشمن علیه ایران اسلامی است، را می‌بینیم  وامیدواریم یک مقداری این مافیای موجود در مملکت که در بخش‌های مختلف رخنه کرده و از مفاسد اقتصادی هستند، سرشان به سنگ بخورد و مقداری از خون شهدا خجالت بکشند.

وی ادامه داد: البته مسئولان هم به این درک برسند که بابت هر کرسی مسئولیت‌شان چندین شهید تقدیم شده و باید دست به دست هم بدهند در برابر این جنگ اقتصادی بایستند.

این مداح اسدآبادی با تأکید بر قدرشناسی از وجود امنیتی که با درایت رهبری و جانفشانی نیروهای وفادار به این نظام در کشور هست، یادآور شد: باید با توکل به خدا و توسل به امام زمان(عج) که به مشکلات پیروز شویم و یادمان نرود جمهوری اسلامی و ایران اسلامی حرم است و نباید  دنباله‌رو سلبریتیپ‌های خائن داخلی و فراری به خارج از کشور باشیم بلکه گوش به فرمان رهبری و امید داشته باشیم رسیدن به قله موفقیت و آرامش با توکل و آرامش محقق خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal