آخرین اخبار

21. آبان 1402 - 11:02   |   کد مطلب: 46591
رئیس اداره آب و فاضلاب اسدآباد:
ترانس برق چاه آب روستای پیرملو سوخته
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد با اشار به اینکه در روستای پیرملو مشکل قطعی آب نداریم بلکه به دلیل سوختن ترانس برق چاه آب با مشکل مواجه شده، گفت: با توجه به وجود سرابی در این منطقه آب را به شبکه انتقال داده و در مدار است و مشکل قطعی آب وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، در پی تماس تلفنی یکی از اهالی روستای پیرملو در خصوص قطعی آب و گلایه‌مندی از عدم پیگیری به موقع مسئولان، خبرنگار ما پیگیر این موضوع از رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد شد.

خزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی ما، اظهار کرد: اهالی روستای پیرملو قطعی آب ندارند اما  ترانس برق چاه این منطقه دچار سوختگی شده است.

 

وی با بیان اینکه مشکل ترانس برق چاه روستای پیرملو از روز چهارشنبه هفته گذشته بوده است، افزود: با پیگیری از اداره برق، دنبال یک ترانس برق جایگزین بودیم که متأسفانه نبود و آن‌ها هم نداشتند.

 

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد ادامه داد: در این راستا با توجه به وجود سرابی در منطقه، آن را به شبکه آب انتقال دادیم و آب در مدار است و مردم مشکل قطعی ندارند البته در نقاط پایین دست ممکن است افت فشار آب وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه طبق پیگیری ما ترانس برق چاه روستای پیرملو در حال تعمیر است، افزود: شرکت قول داده که این ترانس برق تا امروز(21 آبان) تعمیر و تا فردا صبح وصل شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal