آخرین اخبار

22. آبان 1402 - 8:04   |   کد مطلب: 46597
در قالب اردوی راهیان پیشرفت و امید صورت گرفت؛
بازدید اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های همدان از یک شرکت صنعتی
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی گفت: اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان همدان به همیت این دانشگاه و در قالب اردوی راهیان پیشرفت و امید از شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، صادق خزل‌پور  از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و امید با محوریت بازدید اساتید دانشگاه‌های استان همدان از شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه خبر داد و گفت: این امر به همت بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در راستای راهبرد عملیاتی جهاد تبیین انجام شد.

 

وی افزود: در این اردو که با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان همدان برگزار شد، از  بخش‌های مختلف شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه بازدید شد.

 

رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی خاطرنشان کرد: با این اردو اساتید دانشگاه‌ها در جریان یکی از دستاوردهای علمی-صنعتی در زمینه  تولید پایدار محصولات اوره و آمونیاک فعالیت می‌کند و از افتخارت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، قرار گرفتند.  

وی با بیان اینکه شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در حوزه خودکفایی داخلی و ارزآوری، کمک شایان توجهی به کشور می‌کند، افزود: این شرکت به کشورهای مختلف نظیر فرانسه، بلژیک، ویتنام، هند، فیلیپین، ترکیه، عراق، افغانستان، آرژانتین، عمان، تانزانیا، موزامبیک، آفریقای جنوبی و غیره، محصولات خود را صادر می‌کند.

 

خزل‌پور خاطرنشان کرد: افزون بر این، این شرکت با راه‌اندازی مرکز پژوهش و نوآوری، الگوی موفقیت‌آمیزی در مقابله با تحریم‌های ظالمانه را ارائه کرده است، به طوری که تمام نیازهای قطعات و پشتیبانی خود را از داخل کشور تأمین می‌کند.

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در حال توسعه و گسترش فعالیت‌های خود است. چنانچه فاز دوم آن تا سال 1403 تکمیل خواهد شد.

این شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه دارای 60 هزار سهامدار بوده و از لحاظ رعایت شیوه‌های زیست محیطی نیز یکی از بهترین شرکت‌های استاندارد ایران است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal