آخرین اخبار

22. آبان 1402 - 13:43   |   کد مطلب: 46602
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با انتقاد از بی‌توجهی وزارت آموزش و پرورش به تکمیل پروژه‌ها در این منطقه افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بسیاری از جاها از جمله اسدآباد عملکرد ضعیفی داشته است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری خانه ملت کیومرث سرمدی واله، در انتقاد نسبت به عملکرد وزارت آموزش و پرورش در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در حوزه انتخابیه خود، گفت: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در مناطق دور و کمترتوسعه یافته با آن مواجه هستیم عدم اجرا یا نیمه تمام رها کردن پروژه‌ها است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون در اسدآباد بسیاری از طرح‌های مرتبط با حوزه آموزش و پرورش چه به لحاظ تراکم دانش‌آموزی و چه فضای ورزشی و فرهنگی نیمه تمام مانده و هنوز تکمیل نشده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در قالب انتقادی به دولت، تصریح کرد: متاسفانه مصوبات سفر آقای رییس جمهوربه استان همدان پیرامون تخصیص اعتبارات استانی در مرحله اول به گونه‌ای نبوده است که مشکلات این منطقه را حل کند و ما همچنان درانتظار تحقق این مهم هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان درمجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یکی ازمواردی که باید به صراحت بدان اشاره کنم نحوه عملکرد سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است که در بسیاری از جاها از جمله اسدآباد عملکرد ضعیفی داشته است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal