آخرین اخبار

23. آبان 1402 - 10:46   |   کد مطلب: 46611
جانشین انتظامی اسدآباد گفت: ۲ سارق حرفه‌ای زن که اقدام به کلاهبرداری و سرقت از طلافروشی در این شهرستان کردند، با شگردهای خاص پلیسی دستگیر و با قرار مناسب روانه زندان مرکزی همدان شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایرنا سرهنگ احمد نظرآبادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اواخر هفته گذشته ماجرای کلاهبرداری و سرقت ۲ زن از یک طلافروشی در سطح شهر گزارش شد و موضوع با تشکیل پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این ۲ زن با خرید طلا از فروشنده و با شگرد خاص درخواست شماره کارت برای انتقال وجه کردند و با تهیه رسید جعلی بانکی و ارسال از طریق گوشی همراه به فروشنده، مدعی پرداخت شدند.

سرهنگ نظرآبادی خاطرنشان کرد: شیوه "بدل‌اندازی" آن‌ها با کلاهبرداری، سرقت و تحصیل مال نامشروع موضوعی بود که عوامل پلیس آگاهی اسدآباد مورد پیگیری قرار دادند.

وی اضافه کرد: در راستای عملیاتی شدن این پرونده، پس از هماهنگی با مراجع قضائی، متهمان شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت لازم و همچنین اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس آگاهی و اطمینان از صحت موضوع، این ۲ زن در یکی از طلا فروشی‌های شهر در حوالی میدان "غدیر" اسداباد دستگیر و به یگان انتظامی انتقال یافتند.

وی افزود: متهمان پس از مواجهه با قرائن و شواهد موجود، به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده ومعرفی به مراجع قضائی با قرار مناسب، روانه زندان مرکزی همدان شدند.

جانشین انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با ارائه توصیه‌های پیشگیرانه به بازاریان، یادآورشد: چنانچه شهروندان و یا کسبه بازار در هفته‌های اخیر با این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند در اسرع وقت به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal