آخرین اخبار

24. آبان 1402 - 11:00   |   کد مطلب: 46621
در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و آثار اجتماعی آن در جامعه، کارگاهی با موضوع «شبهات حجاب و عفاف» در دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، صبح امروز کارگاهی با عنوان بررسی «شبهات حجاب و عفاف» » در دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد برگزار شد.

 

در این کارگاه که با حضور مدیر فرهنگی دانشجویی و مدرسین حوزه علمیه، اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان در سالن جلسات ستاد دانشکده برگزار شد، مدیر امور دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه بهترین راه تأمین حجاب هم همین است که با منطق برخورد شود، گفت: با توجه به هجمه‌های وارد شده نسبت به مقوله مهم عفاف و حجاب در جامعه اسلامی و شبهات پیرامون آن، شناخت کامل این واجب دینی و ملی در ابعاد مختلف از ضروریات جامعه است.

 

 در این کارگاه بتول کرمی‌ممتاز یکی از مبلغان حوزه علمیه الراضیه(س) شهرستان اسدآباد با بررسی مهم‌ترین شبهات عفاف و حجاب، به نقش عفاف و حجاب در جمهوری اسلامی و راه آینده  پرداخت.

 

همچنین با بررسی وضعیت فعلی حجاب و عفاف بر اساس آمارها و پژوهش‌ها، آنان را با ایده‌های فرهنگی موفق و فعالیت‌های تبلیغی مؤثر عفاف و حجاب آشنا کرد.

 

این کارگاه در چندین نوبت به بیان مباحث پایه عفاف و حجاب شامل مفهوم‌شناسی عفاف و حجاب، وجوب حجاب در قرآن و روایات، مبنای حجاب، حکمت‌های عفاف و حجاب در قرآن، آثار اجتماعی حجاب، کارکردهای اجتماعی عفاف و حجاب، بررسی شبهات عفاف و حجاب و همچنین حجاب اجباری خواهد پرداخت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal