آخرین اخبار

29. آبان 1402 - 8:41   |   کد مطلب: 46663
فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه اسدآباد:
مدیران با بی‌عملی در وعده‌ها، ناامیدی را رقم نزنند
فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد با اشاره به اقدام عملی دو برادر شهید در مقابله با دشمن و تأکید بر الگوگیری از آنان، گفت: بسیج ادارات در مسیر جهاد امید، خدمت و تبیین جامعه باید حرکت و جهادی عملی داشته باشند که میز خدمت در سطح محلات می‌تواند زمینه‌ای برای پرداختن به این سه رویکرد باشد.

 امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» با اشاره به سه رویکرد بسیج با موضوع  «جهاد امید»، «جهاد خدمت» و «جهاد تبیین»، گفت: بسیج ادارات در مسیر امید، خدمت و تبیین جامعه باید حرکت و جهادی عمل کنند، در این راستا نیاز به امیدآفرینی در سطح جامعه است و این امر نیاز به الگوگیری از شهداست.

 

وی با اشاره به نقش‌آفرینی شهدای اسدآباد در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی، گفت: این شهدا علاوه اینکه در جنگ تحمیلی در مقابل دشمن ایستادند، هم وظیفه خود را شناختند هم به آن عمل کردند، نمونه آن شهیدان عباسعلی و لطفعلی جمور بودند که در عملیات کربلای 5، با پیشنهاد این دو بردار شهید گروهانی تشکیل و  مقابل دشمن ایستادند.

 

فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه اسدآباد تأکید کرد: امروز وظیفه‌  ماست که به عنوان مدیر در جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن که قصد دارد، نظام را با دروغ‌پردازی و بی‌توجهی به خدمات نظام طور دیگری نمایش دهد، اقدام کنیم.

 

وی با اشاره به اهداف دشمن در جنگ رسانه‌ای، گفت: باید اقدامات خوب نظام و دولت بازگو و امید جایگزین یأس و ناامیدی در جامعه شود.

 

الیاسی با تأکید بر اینکه در راستای جهاد خدمت، برگزاری میز خدمت یکی از اقدامات بسیج ادارات است که در محلات انجام می‌شود، افزود: با برپایی این میز خدمت مشکلات محلات احصا و مدیران در رفع آن اقدام می‌کنند، البته در این میز باید قولی ‌دهیم که آن را عملی کنیم، و خدای ناکرده با بی‌عملی به وعده‌ها، موجب رسیدن دشمن به هدفش که بدبین کردن مردم نسبت به نظام و مسئولان است، نشویم.

 

وی بااشاره به پیش‌رو بودن انتخابات و اهمیت آن، گفت: دشمن با فتنه‌های مختلف در گذشته تاکنون دنبال این بوده که مشارکت در انتخابات را کم کنند .
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal